Ето… Тако би то било…

16 феб 2014 од Иван Стефановић

Кад би тебе некад нешто негде одвело од мене, био бих ти као онај стари радио апарт искључен из струје… Када би те некад нешто и неко одвео од мене био бих ти као јападна страна брда где вечити мрак влада а зиме се не топе… Када би то било ја бих ти љубави остао затечен као у леденом добу у једном трагичном изразу лица онако смрзнут са тачкицама леда које се нижу низ образе…

Када би то било не дај Боже, потонуо бих негде на пучини таме у дно океана и седео бих међу коралима и осталим немим бићима… Када би се ти неким случајем откачила као брод од обале а обала био ја, остао бих сам самцит на острву туге где нема дуге, нема птица, нема ничег а свега има! Тако би то било…

А да не би тако било, држи ме чврсто, ма нек боли, ма и дах ако треба зустави загрљајем, само ме не пуштај… Смисао уз тебе даје ми време, даје ми снагу…

Ето… Тако би то било…

Иван Стефановић 16.2.2014.г.

Skrapez
#fujifilm
фебруар 2014.
П У С Ч П С Н
« јан   мар »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  

Категорије

Архиве

