Осврт на јуче…

16 феб 2014 од Иван Стефановић

1994 године покренуо сам радио емисију о православљу “ Вера светих “. У оно време када се није чула духовна реч преко медија, била је права храброст радити такву емисију. Колико је било само провокација и псовања што се прича о вери то само ја знам. Ипак, временом, емисија је успела да задобије слушаност. Радио сам уз благослов Цркве. Та емисија имала је прегршт интервјуа са многим духовницима из манастира као што су: “ Острог “, “ Морача “, “ Дајбабе “, “ Ћелије “, “ Жича “, “ Ваведење “ итд. Емисија је угашена оног дана када су на власт дошли СПС и ЈУЛ у Косјерићу. Ја сам  тада остао без посла а разлог је била баш та емисија! Сметала је Божија реч. Касније ту емисију преузима Љиљана Џудовић.

Освећење просторија Радио Косјерића

Освећење просторија Радио Косјерића

Вера светих је настала мојом идејом. Име емисије је такође моја идеја. Стицајем околности, у новембру 2004.г. постајем директор и главни уредник Радио Косјерића. Негде  касније, десили су се разни проблеми у Цркви где се доста народа и верника поделило око владика и сл. Не бих да улазим дубље у ту тему. Један свештеник долази мени као директору и тражи да се Вера светих укуне. Наравно да то нисам дозволио јер у тој емисији никад није било никакаве злоупотребе ни приче о поделама у Цркви. Ипак, мојом сменом та емисија коначно бива укинута… Било је неких покушаја да се поново покрене али све се то сводило на један покушај.

Јуче је емисија под именом “ Вера светих “ снимана у студију Радио Косјерића. Са неке стране ми је јако мило и драго да је оживела, али са друге стране било ми је веома горко у души…

Радио сам прву смену као тонски реализатор и музички уредник. Дошао је господин председник Скупштине Косјерић да снима емисју ( он је води и уређује ). Ја сам склоњен у редакцију док се снимала емисија из ког разлога нећу да коментаришем али је жалосно да мене као аутора те емисије и професионалца склоне само зато што сам политички противник председника Скупштине. Можда му је непријатно да буде у мом присуству, не знам о чему се ради само вам преносим догађај. Нашао сам се затечен! Мени не смета нико, ја немам проблем да свој посао радим савесно и не мешам посао са својим приватним ставовима. У главном, доживео сам да седим по страни у својој радној смени као да сам шугав и да не знам како се то ради.

Желим да та емисија стварно заживи, подржавам да је ради господин председник Скупштине, и допада ми се концепт. Али не мора да се Иван Стефановић склања из студија како би он радио ту емисију. Шта то треба да значи? Да имају већу власт, ја бих морао да будем са њиховим неистомишљеницима смештен у логор како би они мирно све радили. Заиста тако испада и тако испаде, ја не знам како другачије све то да протумачим…

Нисам ово доживео у својој каријери али ето, и то се догађа. Можда је све то неспоразум, али чисто сумњам, сујета је опасна ствар. У сваком случају, драго ми је да ваља име емисије које дадох 1994.г. Бар се то  вреднује…

Ево једног линка који је објаснио целу причу шта се дешавало некад:

http://www.novinar.de/2008/03/04/radio-kosjeric-vera-svetih.html

Иван Стефановић

Skrapez
#fujifilm
фебруар 2014.
П У С Ч П С Н
« јан   мар »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  

Категорије

Архиве

