Од врата до врата, а за вратом лажна обећања

Пошто СНС у Косјерићу мора радити кампању од врата до врата а више немају људе са стране да им то раде, мораће то радити наши домаћи напредњаци и коалициони партнери…

Како ће то да изгледа у пракси? Па ево…

Милијан Стојанић председник општине Косјерић појавиће се у куварској капи од метар ипо висине а око врата кило медаља. Милијан је предложио да се појави на Тржном центру окићен и да све његове дипломе, захвалнице и признања излепе по зградама. Обратио је се шефовима из Крагујевца: “ Људи, најбоље је да се обратим празном тржном центру јер онима којима сам обећао 100 радних места за један дан и препород Косјерића неће бити ту! А не пада ми на памет да идем тамо где сам обећао а ти људи живе ту! Ми смо затекли дугове и у тешкој смо ситуацији! Ми смо затечени!!!“…  Шефови из Кг-а слежу раменима…

Жикс Зубар прекиде мучну тишину и рече: “ Питање свих питања господо драга је да смо ми мала средина са великом кошарком. Наш историјски успех у спорту успео је бар мало да сметне кризу коју ми решити нећемо! Ја сам довољно постигао и радим кампању кроз кошарку јер мало ли је бити у Купу “ Радивоја Кораћа“ ? “…

Урошевић финансијски саветник председника општине рече: “ Хммм, хммм, мммх… Ја не могу да идем нигде јер од силних проблема немам кад! Треба пресипати из шупљег у празно господо! “…

Ђокић члан општинског Већа плаховито рече: “ Ја немам времена, толико има непрокопаних рупа на брду Град да је греота трошити време на кампањи! А где да одем и шта да кажем? Ко год је видео да нема оног димњака на Црепани замерио ми је… А и тај димњак висок па га видео цео Косјерић, немојте мене слати“…

Власник радија “ 106 “ обећао је медијски удар по свим селима! Али да му се плати више него обично. Он воли Алека али некако му је већа љубав према њему када се то добро подмаже 😉

Остали из СНС-а Косјерић гракнуше: “ Ако ви нећете, нећемо ни ми! Нама је непријатно, па бламирали смо се онда а сад без подршке оних наших нисмо луди да идемо! “…

Шефови из КГ-а бледо гледају у неверици а у мислима кажу “ А ух! коме смо ми радили кампању, све саме млакоње! Уместо да иду и изгазе све који се противе они неће да се замерају са својим грађанима, брука! “…

Коалициони партнери из Нове Србије у истом проблему! На састанку одбора исти случај:

Драган Тулимировић председник Скупштине Косјерић рече: “ Ја као црквени човек који сам покренуо емисију о вери, верујем да ми народ верује и ја ћу преко медија да агитујем за Вучића! Јес да имамо ДВЕРИ али сматрам да нису у нашој вери! Далеко више ћу помоћи преко медија него да идем од врата до врата, незгодно је, знају ме људи ко сам и шта сам, испашће да се хвалим као председник Скупштине а то није врлина једног верника… “.

Љубо Митровић је пристао да одради кампању код Мимине продавнице јер ту је успео својим великим залагањем преко Вељових инвестиција да закрпи једну рупу на путу. Одбор је био одушевљен на његовој храбрости!

Зоран Милић обратио се на одбору са речима: “ Људи, где год пукне цев, запуши канализација ја људима причам да се мора гласати Вучић јер ако се не гласа оде све у три лепе… Ако Веља не буде неко у влади Србије онда смо ми једно велико ништа! “…

Новопридошли коалициони партнери из СПО-а одлучно су подржали кампању за Вучића. Мире Косорић обећао је 9 гласова из Субјела јер ту је јако упориште Вука Драшковића. Поручио је шефовима из КГ-а:

“  Је нећу ићи нигде али ће ови моји јунаци да запну као по обичају. Ја не могу да се укључим јер ја сам човек који се ни са ким ne замера то раде други за мене а ја се увек лако опрем од тога! Јесте ме онда у Извору преплашили, нисам могао два месеца да се смирим, али сада сам одушевљен вама и драго ми је да нисам више против вас. Ја ћу рећи овим мојима да они иду и причају да су ово гласови за Љиљу а не за Вучића где ће она бити у његовој влади као Посланик! “…

Шефови су задовољно климали главом…

