Свом снагом у пропаст!

Јутос пођем на посао видим Напредњаци били активни, па су качили плакате по граду. Прво сам мислио да ми се привиђа а онда сам пришао и видео слогане који су на нивоу сатире и зајебанције! Најјачи слоган који сам видео и почео да се смејем: “ СВОМ СНАГОМ НА РАДНА МЕСТА“!  Гледао сам да није случајно написано ситним словима 100 РАДНИХ МЕСТА ЗА 1 ДАН! али није… До душе, нису ни они глупи, та парола је истрошена и обавила је свој посао за изборе.

100 2

Напредњаци лепе плакате на свако дрво, канту, пано ма држе се оног слогана: “ где год нађеш згодно место ти крни плакату“! Чуди ме да нема слике Вучића  али верујем да то чувају пред финале кампање.

О.О.СНС – Косјерић колико ја видим везе нема о животу. Па добро људи да ли је вас бар мало срамота? Ајде оне остале плакате, али ове “ СВОМ СНАГОМ НА РАДНА МЕСТА “ су пародија! Ви изгледа решили да овде изгубите. Ова парола и порука ме подсећа на јад и чемер Србије! У преводу значи : “ СВОМ СНАГОМ ГЛАСАЈ ЗА СНС И АКО ЗНАШ ДА НЕЋЕШ ИМАТИ ПОСАО “ !!! Што не кажу како ће омогућити радна места. Која радна места? Па добро народе, ниси ваљда до те мере глуп да им поверујеш на овако јефтин трик?

Борба против корупције! Ма дааај бре! Где? Шта је урађено? О чему ви причате господо СНС? Имате неуспеле громове, хапшења и пуштања, све више губљења радних места и ви нама поручујете свом снагом да вас гласамо… Да није трагично било би смешно! Тако је Драган Вујадиновић имао слоган : “ ПОСЛЕДЊА ШАНСА ЗА КОСЈЕРИЋ “, па сви знамо шта би. А ви сте нам обећали  100 РАДНИХ МЕСТА ЗА 1 ДАН у ‘2013.г. ПРЕПОРОД ОПШТИНЕ КОСЈЕРИЋ ДО КРАЈА ‘ 2013. И шта би? ТРТ МИЛОЈКА!!!

Чему ли се ви заљубљеници у СНС надате? Ви мени нисте јасни никако. Опет трчите за лидерима који вас лажу. Сећате се кад је у Косјерићу отворена пекара и кад се у СПС учланило преко 400 чланова а примљено шака људи. И шта се десило после? СПС добија највеће непријатеље. Иста судбина чека СНС! Сви причају о будућности а нико конкретно да каже КАКО?

Иван Стефановић

