Изборни јеловник…

24 феб 2014 од Иван Стефановић

Изборни слогани ‘ 2014

СНС-СПО-НС-СДП-ПС:  “ Будућност у коју верујемо “! Верујем и ја да постоје ванземаљци али никако то и да докажем! Ево неколико година свима причам да сам видео мале зелене али џаба, кад треба у пракси да покажем увек се вадим да свом снагом треба веровати у оно што ја верујем! Има ова коалиција још парола: “ Свом снагом на радна места“! Ја стварно верујем да ова коалиција верује чврсто у научнуфантастику! Жалим Вучко али толико су ти слогани трули да од мене ни у лудилу нећеш добити глас, просто ниси ништа урадио све ово време на власти као што то исто раде ови твоји по локалу.

ДСС – Војислав Коштуница – “ Знам коме верујем “

Верујем ти Војо само кад си био на власти направио си велику грешку. Ниси почистио оне комуњаре већ си им дозволио да преживе и сада раде шта хоће ево их поново на трону! Искрено ја за себе могу само да кажем да верујем једино Богу и ником више…

СПС-ПУПС-ЈС – Ивица Дачић – “ Дачић “!

Слоган је толико смешан да не знам одакле да почнем. Да ли је СПС мислио на оне брендове као на пример: “ Један је Зипо упаљач“, “ Мерцедес је један једини “, “ Нокиа је једна једина “ итд. Не знам људи, мени овај слоган “ Дачић “ више делује на југића који се нон стоп квари и мораш да га буџиш. Кад схватиш погонско гориво да је ту један Кркобабић, Палма и Дачић одма ти је јасно да је та роба повољна ал после много кошта!

УРС – Млађен Динкић – “ Да радимо и живимо “ !

Јел нас Млађен зајебава? Па радимо ми и живимо само како е то не зна он већ ми обичнимали људи. Надали смо се бољем животу још онда када нам је Млађо обећавао 1000 еврића за деонице. Добро знамо његове реформе па не знам дал’ је Млађен овим слоганом рекао за себе и своју странку или на народ. Пре ће бити ово прво.

ДС – Ђилас – “ Са демократском странком за демократску Србију “!

Чуј, могуће је пошто су жути брод напустиле највеће штеточине! Али чисто сумњам да Србија воли демократију. Наш народ је носталгичан за онима који их газе. Ми још осећамо последице ДС власти када је био на трону неприкосновени Борис. Ево сад уместо њега влада Вучко који је само мало променио систем приче…

ЛДП- БДЗС – СДУ – Чеда Јовановић – “ Време је “!

За шта је време? Јел за преокрет са Вуком Драшковићем или за сарадњу са Вучићем? Мислим да је крајње време да Чеда оде из ЛДП-а и то препусти неком бољем човеку… ( ЛДП у Косјерићу за сада добро ради и имају од мене пуну подршку!).

СРС – “ др Војсилав Шешељ “! “ И Косово и Русија “

И даље се надају да ће само име Шешеља одрадити све за изборе. Потпуно су остали без циља и идеја. И порука да је Косово Србија и да је Русија наш излаз из кризе некако ми делују пасивно и неуверљиво. И даље тврдим да би Красић много боље одрадио изборе!

ДВЕРИ – Бошко Обрадовић – “ За живот Србије“!

Тргли су се у кампањи! Немају баш развијену структуру по локалима па делују расуте снаге. Но, нећу их критиковати јер никада нису били на власти. Јесу освежење само се морају мало променити у неким стварима. Често делују као верски фанатици. Мени не делују лично али у народу је то тако трасирано. Ипак верујем да ће овог пута успети да пређу цензус ако наставе овим темпом.

НДС – Зелени – ЛСВ (Ненад Чанак) – Заједно за Србију – ВМДК – Заједно за Војводину – Демократска левица Рома – “ БОРИС ТАДИЋ “!

У старту нема логике! Заједно за Србију, Заједно за Војводину! Колико ја знам све је то Србија. Но, тако се те странке или покрети зову па ајд’ сад! Као прво сви знамо ко је Борис Тадић. Вучић је наставак сумануте политике Бориса Тадића! Борис Тадић је помогао у стварању СНС-а! Вучић се сада реванширао Борису! Борис служи за слабљење ДС-а. Једноставно речено  то је Борис Тадић са новом странком јер није могао да поднесе да не буде лидер! Одласком из ДС-а у будућности је много помогао да се странка рестартује и започне неки бољи живот. И видим Борис ставља слике Ђинђића, мислим да је то јако безобразно али собзиром на морал политичара не треба ништа да нас изненађује…

СДА  Санџака – “ др.Сулејман Угљанин“!

Можда га гласају жене помисливши да је Сулејман величанствени! Можда је требоа да игра на ту карту. Екстремнији је за разлику Расима, расим ћути и са свима се мири и све признаје. Немам став о овој листи!

СВМ – Иштван Пастор

Појма немам шта да кажем, па нећу ништа ни рећи…

Ето, имате на менију подоста изборних јела, па се определите за она која су по вама најукуснија. Ја сам искрено речено тотално у недоумици дал’ изаћи на изборе. Просто нам се смеше нови након ових. Не знам има ли сврхе изаћи на гласање. Не осећам дужност јер од ове државе ми мали људи немамо ништа, немамо достојанствен живот, немамо бре ништа осим морања да се патимо. Ми преживљавамо, ми не живимо! Кога да гласамо? Јел ове што нас деценијама мажу и лажу? Па господо политичари, истрошили сте се, изобећавали сте нам се… Имате још увек ове што вам слепо верују али и њима истиче рок трајања, то је неминовност! Живи били па видели!

Шта да гласам? Имам у понуди различите шаре страначких застава, парола а увек буде све исто. Криза, стезање каишева, нервоза, дугови, кредити, немање, немање, немање. Море мрш’ џукеле!!!

24.2.2014.г. Иван Стефановић

😎
#airsoft #survival
фебруар 2014.
П У С Ч П С Н
« јан   мар »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  

Категорије

Архиве

