Беспотребно губљење гласача

11 мар 2014 од Иван Стефановић

Шарене лаже како народ каже! А народ ко народ, ђа тамо, ђа вамо! Зунзају политичари ко муве лети, па уједају ко пред неко зло. Муве бар бијеш мухоловком а њих не вреди, они преживе и атомске катастрофе па ми се чини да су настали од бубашваба!

Док се сви по локалу уздају у своје лидере, ми по локалу као народ, гледамо како се сви довијају и повијају! Па рецимо прошле године у Косјерићу победи Вучићев циркус све са оним чувеним Милијановим обећањем “ 100 радних места за један дан!!! “, па у истом дану у неколико минута звекну Милијан још једно обећање за један дан: “ препород општине до краја године (‘2013)!“ … Уз подршку својих коалиционих партнера успешно је остао и поред тога што ништа није остварио, чак је општину довео до крајње беде.

И поред тога што нам је ДСС у Косјерићу причао приче како ће они да буду та кочница против лоших ствари и одлука у власти, промакоше им разна политичка удомљења почевши од саветника до родбине и најмилијих. Једино су закочили због избора за директора у ЈКП “ Елан “ али опет их надјачали напредњаци. И сад када мало боље схватите причу, ДСС не жели да изађе из ове коалиције. Мада један човек кочи све а то је онај који је био председник па га напредњаци скинули са власти да би му после дали водеће друго место! ДСС демагогија у Косјерићу је да ће као нешто спречити је чиста будалаштина. Многи из ДСС-а желе да напусте ову коалицију, али једном човеку то не годи јер му је лепо. Нећу да га именујем још увек али не могу да схватим да неко трчи за онима који су му измакли столицу! А можда му је глупо да он измакне столицу својим ортацима 😉

Док ДСС чврсто стиско коалицију са СНС, неки из потаје се надају да ће отићи и они ускочити. Љајићевцима би то било ко кец на десетку, али дал’ ће СПО да ускочи? Па логично је! Посланица будућа иде са Вучићем у његов кордон власти па шта фали да буде сада и са овима у Косјерићу???

1043556_01-prelomdef 26_mart_2012-1

Нама се дешавају Парламентарни избори али нама се далеко више дешава стварност! Неспособна власт у Косјерићу не може ништа да учини. Све им се заснива на виртуелне успехе ( рецепт Вучића). По изјавама председника општине Косјерић нама је овде све лепо, имамо све, ништа нам и не треба!

Ево и Вујадиновића сада уз Бориса Тадића а знамо чије сада Борис! Не би ме изненадило да једног дана видим у коалицији Милијана и Драгана!

Мислио сам да гласам ДСС на овим изборима јер поклапају ми се Коштуничине идеје, али жао ми је Војо, не могу… Како да те заокружим када ови твоји овде потпомажу СНС? Па још да им дам свој глас! Њима који учествују у одлукама и који су заједно у колу са онима против којих се ти бориш! Жао ми је Војо али таква политика да на локалу будеш са СНС а на глобалу их пљујеш код мене не пролази! То се у народу каже ДВОЛИЧНОСТ!

попис

И док чекамо 16. март, нама све исто. Јуче сам ишао у продавницу и за 1000 динара имао сам пуну кесу ваздуха, само при дну лежи пар намирница. Струју сам платио, воду као и интернет, па рату за кредит. Остало ми је толико да имам ако баш огладним док радим па да купим нешто испод 100 динара. То је стварност из које ми нећемо изаћи све док се води оваква политика лажова! Ако мислите да ће Србија да процвета јер ће Вучић да направи Београд на води, онда вама стварно треба доктор за главу!

11.3.2014.г. Иван Стефановић

😎
#airsoft #survival
март 2014.
П У С Ч П С Н
« феб   апр »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Категорије

Архиве

