Толико о томе – јабоме!

И комедија се наставља… Мислим да је председник општинке Косјерић тотално промашио професију. Какав бре кувар? Он је врхунски забављач! Његове изјаве за медије су тотално ОПИЧЕНЕ! Јел се сећате како се драо на тржном центру прошле године обећавајући 100 радних места за један дан? Наравно да се сећате… Е а јел се сећате Бемака? Па и тога се сећате! Јел власник те фирме побегао у Америку? Јесте! Јел Милијан признао да га је овај заврнуо и да није могао да зна какав је то човек ( за разлику од целе вароши )? Јесте! И јуче ладно човек на медијима изјављује како није било довољно радне снаге да се реализује 100 раних места!!! Ја сам остао шокиран! Па он је доајен Летећег циркуса Монти Пајтона! ( доушници из СНС-а ако не знају шта је Монти Пајтон нека изгуглају ) .

AK 20

Шта ће рећи за оно обећање “ препород Косјерића до краја године ( ‘ 2013) “ ?

Вероватно у фазону: “ Ја сам тео ал’ нико није шћео“!

Ја знам да се председник страшно љути и замера када га критикују. Но, и ја се страшно љутим и замерам што Косјерић воде људи који не могу да опепеле неки бољитак. Замерам и ја што живим у овој вароши где власт сваки дан кука како нема пара, како је увек неко други крив. Замерам што ми који живимо скромно и не тражимо куле и градове, само нормалан живот, посматрамо како се запошљавају преко партијске књижице СНС кадрови, како председник окупља око себе људе и удомљава их измишљајући им функције. Замерамо ти ми председниче који немамо ни ауто, ни дворце, ни фирме како омогућаваш твојима из партије да се још више богате и проширују. Јел треба да ћутимо? Да аплаудирамо? Ма хајде де!

Када будеш председниче ставио тачку на странчарење и удомљавање другова чланова и кренеш заиста да остварујеш обећања ја ћу први да те похвалим. До тада, или ћути или нешто ради! Сам себе компромитујеш по медијима јер олако схваташ изјаве! То се тако не ради, мораћеш ипак на курс код Вучића 😉

Ево једног линка који ме је у самом почетку насмејао! Водитељка каже да је наш председник познат по Јосипу Брозу! Ја већу не чух небулозу! Ето, видиш, неке ствари нису логичне као ни све твоје до сада објаве… Џаба после што си добро причао о националним јелима када те водитељка у старту представи смешно. Сви знамо за ону причу о Титу и теби 😉 Ево линка:

http://www.mammazaga.co.rs/o_nama-video_galerija04.html

И како да те ико озбиљно схвати? У оно време могло се свашта причати јер није било доступних информација, данас је информација муњевита и доступна па и овакве ствари где си ти кувао Титу 😉

Толико о томе – јабоме!

13.3.2014.г. Иван Стефановић – Академик

