И коначно крај гласања

Коначно су избори завршени. Вала било је крајње време. Сви смо знали исход па ми ови избори нису ни били толико занимљиви…

СНС је убедљиво победио. СПС класика. Борис Тадић је успео да унакази опозициону снагу и таман сад да буде ту око Алекове коалиције. Значи шта је народ урадио за ове изборе?

Па дао је апсолутну власт једном човеку не размишљајући колико је то опасно. Не, народ је гласао као некад Милошевића да би се после натенане кајао. Но, оно што је мени јако смешно је та еуфорија локалаца. Чак се не радују много ни ови на врху али локалци славе. У Косјерићу славе мученици јер да су подбацили куку наопако по њих! Алек би их почистио ко један 😉 Тога су се ови наши највише плашили али добро је, остали су живи и биће још материјала за моје теме. А могло је да буде и то да останем без инспирације. Као што знате СНС је био на власти у Србији а нама грађанима Косјерић је све стало па верујем да ће се тај тренд наставити. Вечерас у Косјерићу су највише славили они који имају функције. Продужили су своја радна места, плате, повољности и могућности.  Народ им је то омогућио опет ето што је бленуо у Вучића. И нека! Ако море!

Еуфорија пада раном зором! Србија је пред банкротом, Косјерић је на самој ивици банкрота. Народ то још не види али шта ја ту могу 🙂 Оно што не ваља никако је ова апсолутна власт СНС-а. Опозиције нема и сада смо НАЈЕБАЛИ! Али, нека! Народ и треба да прође ту школу. Задовољан сам ДВЕРИМА у Косјерићу. Радили смо са минимум снаге, ишли смо истином без икаквих пара само смо улагали храброст да истину причамо. И ето, сад тек предстоји озбиљан рад на овој снази и покрету.

СПО је добио свог посланика и нека једном буде задовољан. Јесте да је морао да прогута једно велико говно али циљ оправдава средства! И треба да захвале сада СНС-у на части! Само да не захвале и њима као што су и мени 😉

Остале странке сада нека се запитају. Говорио сам ДСС-у да греши нису ми веровали! Сада ће их шутнути ко један. Причао сам вам да се неке ствари не смеју дешавати али ајд’ сад, шта је ту је.

Мене не брине победа СНС-а у Србији. Јака ствар хахахаха. Мени брине то што ћемо живети као беда, што сваким даном све мање имамо али народ воли такав живот и нека му. Мени је само жао нас који смо били против тога и испаштаћамо због гласачких робота!

Не знам што ови славе и што други пате? Све смо знали још пре 3 месеца! Ово је сјајно што се десило Србији. Ово је почетак њиховог краја јер оно што ће коначно искључити ТВ и шарене лаже је празан стомак. Црева кад крче џаба прича са телевизије. До тада драги моји, не очајавајте. Све се ово дешава са разлогом.

1506949_608376592588812_753844187_n

Лаку ноћ ви који читате сада текст и добро јутро ранораниоцима…

16.3.2014.г. Иван Стефановић

 

