АКАДЕМИК ОДУВАО СВЕ НА ИЗБОРИМА!

Академик Стефановић одувао на изборима све! И преносимо његово обраћање медијима:

“ Драги мој народе! Драго ми је што сте препознали моју политику спаса Србије! Ја вама просто завидим што сте ме гласали! Имали сте прилике да на телевизијама само мене гледате јер сам ја заправо једини прави и остали немају ту шта да траже! Имали смо жестоке нападе од страних плаћеника, тајкуна. Плаћали су овим беспосличарима што по цео дан проводе на Фејсбуку, Твитеру и ништа не раде осим да мене блате! Е па ми господо радимо, радићемо и нарадићемо се како би ова земља стала на моје ноге!!!  Овај! На њене!  Мислите да је мени било лако да се јебавам по Фекетићу и мрзнем на оној ветрометини? Још сам мого синусе да преладим! Али ви хоћете мало акције а пошто сам ја једини на телевизији морао сам да се појавим у акционим, драмским, хорор и комедија жанровима! Јер ви тако волите и таквог ме гласате!

2Ево у коалицију сам примио Вука Драшковића само због Косјерића, да једном и они имају посланика. Греота да СПО у Косјерићу толике године не уради ништа. Жао ми било мученика јер су пред гашење и ајде, жртвово сам се и примио овог несрећника под моје скуте. Али, не брините, биће он добар, ево преде ко маца…

Хвала вам што сте ми поверовали, али неће нам тећи мед и млеко јер мораћемо да донесемо неке одлуке које се вама неће свидети али то ће итекако Србији помоћи да уђе у ЕУ. Када уђемо у ЕУ онда ће нам потећи мед и млеко али ће краве и пчеле бити њихове. Шта сте мислили, да ви држите пчеле и краве? Па не будите смешни!

Академик, власник угледне медисјке куће Мислионик на гласању...
Академик, власник угледне медисјке куће Мислионик на гласању…

Предстоји нам стезање каиша, знам рећете: “ до кад више?“, али шта вам ја ту могу. Биће вам тешко, бићете гладни али не брините и за то сам вам нашао решење. Гледајте у телевизију, она ће вам потиснути све проблеме. Ако треба ја ћу опет неког спашавати како би вама било лепо!

4

Од сутра народе мораћеш да запнеш. Плате ће ти бити мале а посла много! А ко ће да запне? Јел можда треба ја? Е па народе, како ја да функционишем ако тебе не одерем? Ја знам да ћете ме ви све више волети. И сам сам се чудио томе али сам схватио да све што те више газим ти ћеш ме мој народе више волети! ( громки аплауз народа)…“

Убедљива победа!
Убедљива победа!

После овог говора, Академик је отишао на заслужени одмор пред нове изазове…

 

 

 

