Културо еве ме!

Косјерић је град – варош који организује посете у Пожегу! Ми и поред нашег биоскопа водимо децу у Пожегу да гледају Монтевидео Бог те видео! Шташ’ нема ко да овде организује пројекцију овог јако популарног филма па хајмо у Пожегу. Чујем да ћемо ићи да навијамо за наше кошаркаше у Пожегу јер ми немамо кошеве који су по стандарду више лиге ( или тако нешто, не знам, лаик сам за кошарку). Но, поражавајуће је да се то деси, да идемо у Пожегу како би гледали наш тим из Косјерића! Шта је идући корак? Што рече један човек: “ Водићемо децу да гледају семафоре по Пожеги“!

Монтевидео у Пожеги се видео!
Монтевидео у Пожеги се видео!

Косјерић је препун талентованих и креативних људи али људи на положајима су антиталенти и антикреативци па коче све ове који имају дара да покрену неке лепе ствари. Не знам због чега увек стављамо на високе положаје људе који просто немају уши за креативне људе?

Зар ми не можемо да организујемо филмске пројекције у нашем биоскопу? Зар је толико тешко организовати некакав концерт, позоришну представу? Чему служи Дом културе?

dva-sata-kvalitetnog-tv-programa

Овде имамо младе људе који просто немају простор за креативни рад. Писао сам вам и пре о томе да клинци немају простор за свирке. Можда би неко организовао и неку позоришно – драмску екипу али где? Нама се сведе култура на “ Чобанијаду “, по неки јубиларни концерт КУД-а Макрим Марковић и случајне изложбе евентуално књижевне вечери!

Но, да не испадне овде прозивка Народној библиотеци, кривицу сносе и они који су на власти. Зна се, пара нема, нема ни воље па они који имају идеју за некакво дешавање наиђу на депресивне представнике културе…

Занемарујући културни живот, телевизије успешно културизују кич и шунд па се онда чудимо зашто млађе генерације говоре чудне језике и понашају се сулејманасто са примесама разголићених певаљки одевајући се као проститутке или као њежници!

28.3.2014.г. Иван Стефановић

 

 

