Ма терајте се у….

8 маја 2014 од Иван Стефановић

Данима читам, слушам приче о Русији и Путину. Бука и напетост. Када су већ избори прошли сада смо се окренули Русији. Искрено речено брига ме више и за Америку и Русију. Ја сам у Србији. Са једне стране амери нас урнишу са друге стране руси нас игноришу. И то је вазда тако било и остаће. Не заносим се причама о великој Русији. Мени је овде где јесам а њима је тамо где јесу. Резервисан сам према мајчици Русији. Некако ми се све чини да се њима јебе за Србију док ми срби вековима имамо наду у њу. Схватам ја борбу колоса у свету. Али ми у Србији смо на две столице. Ми би да будемо у ЕУ али и да се љубакамо са Русијом. Па господо драга неће да буде тако! Обе стране ће остати стабилне док се ми понашамо као пиле завржено у кучини. Никако да се окренемо једни другима, стално нам неко треба.

нато

Манимо се ми русофилије и американизације, латимо се Србије. Она је наша отаџбина. Нико ама нико нас неће озбиљно схватити све док смо овакви какви јесмо. Ми смо народ подељен у подељености са поделама подела. Ми немамо појма шта хоћемо а тражимо нешто. Ма ми заправо више и не знамо шта тражимо.  Ми би то могли ако би се све само од себе решило. Да седимо и гледамо како нам неко са стране сређује ситуацију у дворишту. Та бајка још живи код нас. Знамо ми ко је НАТО и ЕУ, ма гунђамо себи у браду против њих. Знамо да су нас тукли, убијали, вређали ма све знамо и јасно нам је али опет се надамо да ће нас Вучић увести у ЕУ. Би прича до 2016 године да ће нас увести у ЕУ а сада већ то се планира негде после 2020-е…

попис

Трагично је то колико смо тупави када верујемо у ове смешне шарене лаже. Море ЕУ носи се у красни. Европејци, ма терајте се у три лепе више… А и ви русофили, када сте потучени у Србији до колена сада бучете о Русији. Ма доста више! Србија је у тоталном помрачењу свести а ви сад нешто подржвате русе и Путина. Ма нек се и он тера у три лепе све са Обамом! Док са једне стране оргазмично кличемо Вучићу и ЕУ са друге стране иста слика, гледамо Путина ко Бога. А нама кућа гори, темељи се руше а ми господа народ заносимо се лидерима. И где смо у свим тим љубавима и обожавањима? Па ево нас као последњи бедници живимо у својој држави и брига нас да је уредимо. Ми се заносимо великима а велики нас из дана у дан све више газе…

пут

Ми се сваки дан нудимо некоме да нам буде газда. Једна екипа ЕУ, друга НАТО-у а трећа Путину. Па докад више? Ало! Кад ћемо да се окренемо сопственим проблемима да их сами решавамо и будемо газде у својој авлији? Зато ја кажем да се терају у три лепе и ЕУ, НАТО, УН, ПУТИН и сви остали… Ма доста ми је више да гледам трагедију…

8.5.2014.г. Иван Стефановић

 

Mali predah na padini
#nature #survival #fujifilm #serbia
мај 2014.
П У С Ч П С Н
« апр   јун »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Категорије

Архиве

