Ћути, ћути, ћути, ћути и ћути!

6 јуна 2014 од Иван Стефановић

Постало је јасно све…  Не смеш да пишеш своја виђења и осврте о политичарима. Они су невини, они су чисти, они су анђели. Они су увек насмејани и тако треба да остане. Каже ми једна птичица из СНС-а да један лик ажурира сва моја писања и доставља председнику. Знам тог лика и вероватно је добио поене код председника. Не знам зашто то ради кад председник може увек да види шта ја пишем. Укуца у Гугл “ Мислионик “ и само кликне мишем. Знам ја и оне који су штампали све моје карикатуре посвећене Драгану Вујадиновићу. Жао ми је што ми то нису доставили могла је да се уради једна изложба…

Занимљиво је како су се одушевљавали мојим критикама жутих када су били на власти ови сад што су засели. Ма тапшали су ме по рамену, волели да седну самном, подржавали ме, али када сам почео критиковати њихов рад у политици е наједном су ме почели да мрзе и лепе етикете : “ ДОКОЛИЧАР “ , “ ДОТИЧНИ ГОСПОДИН “, “ ДЕЛИЈА СА ФЕЈСБУКА “, “ ЂУБРЕ “ итд. Господо политичари, незадовољан сам као грађанин. И моје је право да гунђам на вас јер ми ви уређујете живот. Хтео бих да некако да се дистанцирам од вас али то је просто немогуће… Ваша неспособност се врзма око свих пора живота. Ено је у банци где плаћам рате кредита јер сам морао да купим дрва која сам изгорео али кредит нисам отплатио. Динар је бедан, куповна моћ је бедна, стално се устежем од свега. Честито не могу да планирам одмор негде на море. Немам пара. Не вреди, све је прескупо. Та ваша неспособност је све нас довела да живимо као неки убожари.

shhhh

Хтео бих ја да купим аутомобил ал’  како? Немам село да би продао краве и волове, имања и шуме. Имам само плату коју сте обезвредили слабим динаром. Плус што ми стално над главом бди отказ, губитак радног места, гашење фирме. И поред свега тога не смем ни да гунђам! Па нисам дебил да се смејем и глумим задовољни живот. Не знам ни колико ће ме здравље служити јер задњих двадесет година живим под стресом. Стално нека хајка на мене јер још од деведесетих правили смо сатиричне емисије које су критиковале власт.

Значи ли то да треба да ћутим? Ћути кад немаш, ћути кад имаш, ћути кад те бију, ћути кад те пазе, ћути кад си гладан, ћути кад  ти се смеју, ћути кад те киње, ћути, ћути, ћути бедо једна ниси вредан живота! То је та ваша доктрина! То је господо драга ваш идеалан политички живот. Ви разбијете прозор а цео разред га плаћа!

Меша Селимовић давно је рекао: “ Бој се овна, бој се говна, па кад ћу живети?“

Знам ја колико и моје колеге имају страх од мог писања. На жалост нису сви храбри и обично свој страх  испољавају ограђивањем. Ево јавно да кажем да они људи немају ништа са мојим писањем и немојте њих угрожавати 😉 Не бојте се политичари, медији су ваши, неће вас задиркивати, све ће преносити онако како вама годи 😉

Страшно је то што сваки дан примећујем неке људе како беже од мене да не буду виђени у мом друштву. Плаше се! Али далеко више има оних којима импонује моје друштво 🙂 Сећам се ‘1997.г. избацише мене социјалисти са посла па сретнем једну колегиници код аутобуске па кретох да је поздравим а она дрекну: “ Иване, немој ми прилазити, видеће ме са тобом, изгубићу посао “… И како ја видим враћају се та времена страха. Враћају се на ОНЕ и ОВЕ! Кад ти политичари на власти залепе ту етикету да си непожељан онда се и не разликујеш нешто много од времена из другог светског рата када су јевреји носили оне траке око руке…

За Мислионик Иван Стефановић

Ово сам ја да не побркате неког ;)

Ово сам ја да не побркате неког 😉

 

 

Mali predah na padini
#nature #survival #fujifilm #serbia
јун 2014.
П У С Ч П С Н
« мај   јул »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Категорије

Архиве

