Данас крешу спонзори ;) ( прича о вашару)…

14 јула 2014 од Иван Стефановић

И коначно прође ова геачка манифестација коју зовемо од милоште “ Чобански дани “. Имало је и лепих  момената попут концерта Легенди… Али… Цела ова вашарска манифестација не треба више да се зове “ Чобански дани “ јер је приватна. Општина овде нема никаквог удела. Све је човек купио и доЊео!

Мука ми је било да гледам како се госн’ председник Скупштине окреће приватном власнику медија да га слика све са најлепшим чобаницама, а овај све то ради са неком прцаљком од апарата. А трагично је да један профи фотограф какав је Бранко Ђица стоји по страни. Ал’ мило ми је кад сам видео колико се људи  смеје на концерту Бајаге кад се појави лого радија “ 106 “. Тешки су то рокери ахахахахахахахахахахаах!!!!!!!

Ма пролетела ми је песма Боре Чорбе: “ Данас крешу спонзори, сиротиња убога, опет оста сувога“…

Неко ће негодовати што критички причам о В.Д Спонзору вашара, али мене баш заболе. Јесам ли га ја туко по ушима да даје паре за ову трагикомедију? Боље да је дао паре оним мученицима који су страдали од поплава а не на ову бледу теревенку!

Али! Данас ма ко да видим председнике како говоре да је ово нај феноменалнија, најбоља, до јаја манифестација!!!

Ако ћемо искрено, да није било пустог алкохола нико не би трезан поднео ово тешко смарање звано Чобански дани!

Јуче, певају КУД-ови у фазону ОООООООООООО а негде иза ћошка уваљује се неки певач из шатре са АААААААААААА ма био је то рат самогласника! Било ми је жао тих људи који су дошли да учествују и одрже традицију.

Немам више шта рећи. Манифестација која је искључиво општинска постала је приватно власништво! Фала спонзору на џеви и вреви али немој више ко Бога те молимо! Није ми јасан тај човек. Не верујем да толико воли ову власт да би јој помагао финансијски. Можда тако човек воли али помагати овима на власти је срамотно и презирно! Ова власт је најтрагичнија у историји општине и ко год помаже такве тај по мени ништа није ни бољи од њих! Молим лепо и довиђења!

Лепо је видети људе који шетају. Изашли су из својих учмалости. Али оно што ретко ко види је та ходајућа беда и сиромаштво. Изашли људи и гледају! Немају пара да седну и попију и поједу ко некад. За ова протекла три дана могли смо видети учинак ове власти. ЈАД И БЕДА! Може 200 дана да ми блебећу Милијан и Тули о томе како је ово била врхунска манифестација, истина је једна и неприкосновена! Тачка!

И прође ова приватна манифестација. Искрено речено хвала КУД-овима, хвала Марији Старчевић на прелепој изложби старих радова и експоната. Када она то аранжира то испадне живо. Као да сам ходао по ходницима прошлости. Свака част!!! То су ти неки моменти који су красили овај вашар, али били су на жалост у сенци неукуса и кича! А чему служи вашар него томе?

Коначно неће бити зурли, нарикања и викања, враћамо се у колотечину! Чобанијада је готова. Враћамо се стварности а она је сурова, бедна, досадна. Шташ’ кад имамо на власти гомилу несклада и неспособњаковића. ВЕЗАРЕ! Тако то кажу људи из народа. Битно је да су се сликали за медије и то њихове! ДНО ДНА! Али нисам их ја бирао већ исти тај народ који је шетао, гледао ал’ није имао пара да се проведе.

Што се мене лично тиче, ја ћу се потрудити да овај вашар што пре заборавим. Надам се да ће једног дана овај народ схватити кога је довео на власт. А мене то више и не дотиче. Немам шта да изгубим јер уз овакве све смо већ изгубили…

Иван Стефановић 14.7.2014.г.

 

Skrapez
#fujifilm
јул 2014.
П У С Ч П С Н
« јун   авг »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Категорије

Архиве

