Миле воли диско лајковачком пругом…

Таман очи склопих и сан поче да тоне а наједном бука! Миле воли диско, диско а ја коло шумадијско.  О не! Још једна субота у Косјерићу, једини дан када оживи ноћ.

Распевали се омладинци па басују : “ уске панталоне, уске панталоне “…  Покушавам да их игноришем, шта ћу и ја сам био млад и волео да се истакнем гласовним могућностима и напрасно заволим крметину под утицајем пива 🙂

Не вреди, не помажу ни два јастука над главом, оће да ме удаве! Устанем и погледам на сат а оно прошло четири сата иза поноћи. Наједном ухвати ме паника! Да није смењена власт у Косјерићу? Да Милијан није дао оставку због неиспуњених обећања? Ма јок, па он би дао оставку први дан кад је сео на фотељу, и ја размишљам наивно. Пробијени су термини они до 01 сат па и ноћних клубова до 03 сата! Куку наопако а ниђе милиције, ниђе инспекције. Можда је председнику исцурела батерија на мобилном или нема кредита да зове полицију и свали све на њу. Да нису Брка ухватили фазани и зечеви, шумска герила која се бори против угњетавања шумских бића? Не знам, ноћ је, кога да зовем, бринем се. Није нормално да кафане раде до ово доба а да их нико не јури због тога…

А клинци запевали из све снаге. Они тврде да Миле воли диско! Еј, Миле воли диско! Ма даааај… Како он може да воли диско кад га је сатро воз код лајковачке пруге? Ма и ова деца немају појма. А онда почеше да урлају уз помоћ женских вокала која су више личила на вриштање. Куку наопако Миле се повампирио и јури их све са оним знаком ЈЖ-а ( Југословенске железнице).  Већ ми у глави сценарио. Миле попиздео и јури их вичући: “ Ко бре воли диско? Ја? Сад ћу да вам…“

Миле јури децу...
Миле јури децу…

Јурио је њих Миле једно сат времена, негде у пет сати и неких двадесетак минута поче свањавати, па је морао да се врне у вечни дом. Тада су наступила гласна затварања врата на аутомобилима и неколико сирена до даске а онда потписивање гумама. Јадна ђеца, истраумирана поманиталим Милом који не зна за шалу. Па шта ако су певали да он воли диско? Јел морао да долази и изазива толику панику од које нико није могао ока склопити?

Успаничени омладинац СНС-а зове председника
Успаничени омладинац СНС-а зове председника

Окренем ти ја Вучића! Ало! Александре! Па да ли си ти нормалан? Он онако бунован: “ Ко је то?“, шта ко је јебем ли ти дандало, шта се правиш сад? Велим ја њему онако крвавих неиспаваних очију. И питам га одма док се није разбудио: “ Зашто ниси отворио при полицији и одред за истериваче духова? Треба овде Милијан јадни да прогања полицију која не може да апси духове. Нису обучени за то, немају адекватну опрему, а Миле са лајковачке пруге прогања ђецу по граду. Какав је то начин премијеру?“ Залупим ја слушалицу и одем да спавам… Молим лепо!

Иван Стефановић…

