Фестивал који више личи на сусрет синдикалаца…

Писао сам вам да више нема Арт кампа који је трајао дванаест година у Косјерићу. Мада организатори најављују његов повратак идуће године… У сваком случају види се да га нема и то је велики минус за Косјерић.

Међутим, појавила се нова групација звана Ко.Актива. Искрено речено драго ми је да се омладина не предаје. Али оно што ми боде очи је БУМ 31260 фестивал #3. Ево прво да вам покажем о чему се ради…

10527425_502312376565761_4343563768400862135_n

Некако ми Ко.Актива делује старачки. Нема ту врцаве младости коју краси креативна енергија. Сам програм фестивала може да стане у један дан. Изложба, биоскоп на отвореном итд. Али најсмешније ми је ово предавање о безбедности на скуповима. Какве то везе има са фестивалом? Еј бре фестивал је нешто препуно догађаја а не неко предавање ( читај трућање ). Улична радионица била је и у Арт кампу, надам се да ће и ова бити занимљива…

И тек на крају фестивала има неког честитог збивања а то су Ортодокс келти! И после наравно туц-туц жураја. Значи фестивал почиње кад се заправо и завршава! Овај “ ФЕСТИВАЛ “ више ми личи на неки семинар или сусрет синдиката него “ Фестивал “ где су динамична збивања. Дакле по овом програму смарачнина почиње од уторка и траје до петка негде око 21 час! После почиње фестивал који се своди на концерт и журку… Мислим да је могло боље.

Ово нема благе везе са “ Фестивалом “, и мислим да се користи погрешна терминологија за овакав садржај. Ко.Актива још увек није пронашла свој идентитет и место.  Да се разумемо, немам ништа против тих људи, чак напротив јако их готивим али чињенице су чињенице. Ко.Актива не може заменити Арт – камп! Са оваквим приступом и садржајем ни сантим се не приближава старом колосу…

Ако сте докони идите да слушате предавање о безбедности на јавним скуповима :))))))))))))

Да ли је ово семинар организација које се брину о безбедности? Да ли Ко.Актива иде на фазон “ Цементаријаде “ ? Па и она има далеко бољи програм и шаренолик садржај.

Идуће године требало би да будете мало више опуштенији, млади сте и паметни. Не би требало да вас ово мртвило Косјерића спречи у креацијама.

Иван Стефановић

