Власт у Косјерићу је толико неспособна да ни себи не може плате обезбедити…

Примаш бедну плату коју од недавно добијаш у ратама. За ту плату не можеш да купиш неке ствари које би негде биле сасвим нормалне. Служи ти да подмириш рачуне. Куповна моћ динара је трагична. Власт у Косјерићу је толико неспособна да више немају решење ни себи да обезбеде плате! Наравно, они нама поручују да треба бити задовољан што имаш посао и плату. Значи ћути, добро ти је! Немаш право да тражиш више.

Значи ја бих требао сад да ћутим јер сам добио рату плате и дао је за рачуне… Добро ми је јер имам посао, плату а то би значило у преводу  да сам економски ситуиран.

Контрадикторност!

Колико смо ми свели себе на мизерију да грчевито чувамо мрвице које нам деле. Е па ја нећу да ћутим! Како да будем задовољан? Мада већ знам шата ће рећи председници, заменици, чмаролисци и сл. Ја сам нерадник, доколичар, паразит друштва. Срам ме било! Треба да будем презадовољан што имам плату од које не могу да живим. Срам ме било јер колико њих раде за мање. Срам ме било колико њих немају посао а ја кукам!

А требало би да ти исти политичари кажу гласно:

“ Срам нас било што смо допустили да има толико незапослених, да има толико њих којима касне плате, да има толико њих који раде за 10 000 динара, да има толико њих који имају 30 000 плату а од ње не могу да живе!“

Значи суштина је да нико више не живи  срећно!

Ко је крив? Јел народ? Не! Криви сте ви господо политичари. Ви увек имате, вама све иде на руку а нас јебете како смо нерадници. Ко ће да буде продуктиван и креативан када му је тај рад обезвређен?

Еј, шта то беше уживање? Кад сте купили себи нешто лепо, кад сте без икаквог оптерећења отишли негде на летовање? Па ако немате услова за слободно време онда шта је то  живот?

Поред посла који радите, морате слободно време да посветите другим пословима како би некако прегурали месец. Сан вам је једини одмор! И још треба да трпимо овај политички смрад!

Брзо ће доћи крај кутлачијаде у Косјерићу. Али хоћемо ли једном бити паметни да изаберемо заиста способне људе да нам воде општину или ћемо и даље као роботи извршавати наредбе телевизора? Ако власт не ради како треба, одмах бојкот, и опструкција. Мрш’ напоље, дај друге! И да видите како ће се променити однос политичара према нама, а ми смо ти који одлучујемо ко ће да буде а ко не на власти. Не заборавите то!

А ти који на твом радију кажеш да твој мандат траје четири године и да ћеш и даље бити председник на жаслот многима треба да се стидиш својих речи. Да си поштен ти би давно дао оставку јер ти не знаш да радиш свој посао председник општине. Ни ти ни ови твоји око тебе…

Но, видећемо и вама леђа а лица тужна без сјаја власти у очима 😉

 

 

 

