Ја сам га сменио а ви радите шта оћете…

15 авг 2014 од Иван Стефановић

Јуче се препадох, мислим опет неко ванредно стање. Вучић на свим телевизијама. Стигла милијарда од арапа. И наравно народ ће да се обрадује! То ће сад Вучић да раздели свима и не морамо да се бринемо за сутра и прекосутра… Е мој народе…

Хајде сад да будем искрен. Можда би Вучић и нешто урадио Али са ким? Мада сви знамо да је он егоистичан и да све воли да држи у својим рукама и у све се меша… Параноја од преврата је врло незгодна поготово кад то једном и лично урадиш некоме… ( Шешељу )

Локалне власти чине велику власт. Да није општина које су на изборима доносиле победу СНС-у ничега не би ни било. Е када смо то закључили сада знамо шта је локална заједница. А на тим локалима у 90% случајева налазе се неспособни изанђали политичари. Нећу да турам нос у туђе авлије али ево причаћу о овој нашој Косјериској.

Ми грађани Косјерића знамо да имамо на власти једну неспособну екипу која нас сваким даном све више  гура у пропаст. То су чињенице које они оправдавају “ наслеђеним дуговима “. Вероватно ће себе тиме оправдавати и када буду опозиција. Још једна чињеница је неоспорна. Вучић је распустио Косјериски одбор СНС-а. Сматра да су неспособни. Председник Одбора СНС-а у Косјерићу је исти човек који је и председник општине.

Шта нам то говори?

Ако њему ( Вучићу ) не ваља један председник странке зашто би он ваљао нама грађанима као председник општине? Ово је веома озбиљно питање које свако треба да постави себи и овој коалицији. Читава екипа људи која је око њега у странци распуштена је. Читава екипа која је око њега на власти такође не показује способност урпављања ове општине. Морална обавеза ако имају иоле достојанства је да поднесу оставке. 

Знате ли зашто не подносе оставке?

Зато што неће! Прост одговор. Њима је преча власт јер ту имају добре плате, привилегије, погодности а и сујета им је већа од Русије… Свесни су да они немају никакав излаз из кризе, ни једно решење али грчевито се држе власти јер то им је што им је. Шта то говори?

Да је њима преча власт од свега! И поред чињенице да ништа добро нису допринели Косјерићу они ће жртвовати све нас само да остану фактори. Замајаваће нас епохијалним обећањима, излазиће пред камерама намргођени и неке постигнуте мрвице величаће као да су громаде. Са таквим понашањем убедиће и себе да су нешто успели и постигли. Толико добро лажу да и сами почињу да верују у то. Зато сада не виде разлог да поднесу оставке. 

Шта ми као народ можемо?

Са оваквим понашањем ништа… Ми просто ћутимо а ћутањем одобравамо им сваки корак.

А просто је решење…

Бојкот на сваком нивоу. Ако нећеш сам да даш оставку е па ти сам и управљај општином. Да ли сте свесни да сваким даном са овом влашћу губимо будућност опоравка? Не причам ја вама да ми рушимо власт силом и нередима, све се то може културно и на нивоу. Али ви то нећете учинити.

А зашто?

Народ који не прима плату од 1 до 8 месеци а и даље ревносно ради по фирмама и плус се нечег плаши не може променити ни осигурач за струју. Они који немају посао они ће ликовати што другима нема плате или ће бити пресрећни што ће неко да изгуби посао. Ми смо нејединствени! То су чињенице јер да није тако никада не би дошли до ове ситуације какву сада имамо… 

Знам ја колико вас мене сматра лудаком, баксузом, особењаком јер протествујем. Шта онај опет прича? Он ће нешто да каже! Али увек на крају  када штета буде непоправљива ти исти кажу да сам био у праву… Мени не требају ни похвале, ни мишљења. Ја ово радим по савести. Буним се јер не желим да ми ико живот доводи до пропасти. Не крадем, не муљам, немам ситне бизнисе, немам привилегије, немам утицајне пријатеље, кумове, стричеви и сл. Живим неки свој живот у коме не тражим препуно пара, не волим аутомобиле, не волим ништа што шљашти. Не треба ми златна кашика за супу. Али ако нека неспособна власт угрожава чак и ову скромност па да ли треба да ћутим? Не господо! Ја ћу за мој живот да се борим а вама ако је добро онда ништа…

Ето, рекох ја по ко зна који пут ову причу. Читате ви редовно, посете на Мислионику су заиста импресивне. Али не вреди читати само упутство за лек. Крајње је време да се лек и прогута…

Иван Стефановић 

Skrapez
#fujifilm
август 2014.
П У С Ч П С Н
« јул   сеп »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Категорије

Архиве

