Трошковник општинске свите…

22 авг 2014 од Иван Стефановић

11111

Један млад дечак решио је да користи законска права и затражио је ове информације које видите горе. Међутим још ту нису доставили пуно тога… Но, ово би требала опозиција да ради а не један млад човек и то сам самцијат. Толико о томе…

Ови подаци говоре све, не знам шта рећи а да човек се не пита ко кога овде зајебава? Председник општине Косјерић поседује свој мотел “ Извор “ и трошкари паре буџета у њему! А овамо са друге стране просипа демагогију о штедњи и немању пара. Разумео бих  да су ту потрошени неки новци, ајде сад нема везе али да буде највише е то је чист безобразлук! И о чему ми више да причамо? 

Какви бре трошкови  репрезентације? Криза је, нема ту сад једења и пијења. Што склопио је неке епохијалне послове уз крканлук? Можда мисли да се боље успостављају сарадње за пуним столом јела и пића. У сваком случају мене би било срамота да уђем у општину да сам на његовом месту. И сад ће мени да ускраћују плату такви људи и још да кажу да ништа не радим! А ја ето купим доручак 100 грама саламе и најјефтинији јогурт са четврт хлеба. Морам да економишем до краја месеца. Немам, као што немају ни остали али председник и његови сарадници имају све. Господа клопа и пије а ви радници стоко, једи помије! 

Мука ми је више од ових моралних руина! Неспособњаковићи засели у фотеље и масте нас преко медија а масте се за асталима под окриљем репрезентације. Бедно да бедније не може бити!

Skrapez
#fujifilm
август 2014.
П У С Ч П С Н
« јул   сеп »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Категорије

Архиве

