Укратко о политичарима …

6 окт 2014 од Иван Стефановић

Стварно ме не занима ко је крив, да ли Вучићев брат или Жандармерија. Само знам да бато има обезбеђење а ја немам ништа. Док се по  медијима утркују ко ће више да објави аферу пребијања Вучићевог брата ја нисам примио плату и појма немам како ћу платити рачуне. Није то само случај код мене већ код многих становника државе Србија. И заболе ме она ствар за Вучића и његове кад се њему јебе за мојим животом. Ма ко те бре премијеру шљиви зашта? Довео си ме до пропасти, ти и твоја ЕУ све са овим локалним слугама. Баш ме интересује где иде Драгица супруга Николића председника Србије. Њима лепо, нафракани, пуни свега а ја некако крпим дупе и сечем уши.

Знате ли колико ме интересује Ивица Дачић или нека изјава оног излизаног Вука Драшковића. Па они  лепо живе, путују, певају, зајебавају се док ја покушава да нађем нови посао јер ми Александар Вучић и ЕУ гасе постојећи.

Па они би поцркали да живе мојом платом. Ма дизали би буну на власт, али немају они појма шта је то и како је живети у Србији са бедном платом где је динар обезвређен. Док 80% Србије једе најјефтиније оброке они имају свечане ручкове са шареноликим избором хране. Док се они возају скупим аутомобилима 70% народа вози саобраћајно ђубре које буџи и крпи. Док су њихове ножице у фирмираним ципелицама ми купујемо смрдљиве кинеске патике које трају месец дана или евентуално неке чизме од којих добијеш гљивична оболења.

И огорчен сам на на ову власт. Смучили су ми се по телевизијама и молим Бога да се деси нека велика хаварија да нестану ТВ канали бар месец дана! Мука ми је више од патетичног премијера који се толико фолира да вређа интелигенцију чак и оних приглупих његових гласача. Политичарима  могу само да  пожелим једно:

ДАБОГДА ВАМ ЖИВОТИ БИЛИ КАО НАМА. ДАБОГДА ВАМ БИЛЕ ПЛАТЕ КАО НАМА, КУПОВНА МОЋ И НЕИЗВЕСНОСТ ЗА БОЉЕ СУТРА!

Е тако…

Piramida more 😉
#landscape #nature #serbia #fujifilm
октобар 2014.
П У С Ч П С Н
« сеп   нов »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Категорије

Архиве

