Први човек општине први не поштује закон…

14 окт 2014 од Иван Стефановић

Први човек општине треба да буде пример у свему. Наравно, то се односи на поштовање закона, људи и сл. Али наш први човек више не поштује ни полицију…

Ајде сад да неко од нас смртника паркира свој аутомобил испред полиције. Да ли би нас толерисали као што морају председника општине? Верујем да они људи нису ту ништа криви. Можда би реаговали али чему све то? Када би му написали казну одма би председник окренуо пар бројева па би на крају полиција била крива. И ја их разумем што не реагују…

Председников аутомобил на паркингу полиције. Знак све говори...

Председников аутомобил на паркингу полиције. Знак све говори…

Можда он има право што ту паркира ауто, не знам, нисам толико упућен али опет пре ће бити да је то бахатост.

Не би мени ово сметало да други имају иста права као и председник. Човек има добру плату, сме да се паркира тамо где нико не сме, добија титуле, има све што му треба док ми бедници добијамо све на кашичицу ( из два дела). Сигуран сам да ће одма да буде вике шта више овај оће? Али на то се више не жигам.

Општина нам је пропала, нико из власти ништа не ради али воле да дају до знања да су главни…

Да ли закон важи за све једнако? Питање је јасно и гласно а одговора нема јер политиче везе обарају све законе којих ми смртници морамо да се држимо слепо…

Piramida more 😉
#landscape #nature #serbia #fujifilm
октобар 2014.
П У С Ч П С Н
« сеп   нов »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Категорије

Архиве

