Викаше Путине а заправо се чуло “ УПОМОЋ“!

17 окт 2014 од Иван Стефановић

Јуче је Србија дочекала Путина. Народ је викао и викао: “ Путине, Путине, Путине “… Још чујем ехо! Парадирала је и војска. Делија до делије. Понос и дика! А онда је кренула механизација. Помислио сам да је у првом налету ретро приказ јер је скоро сва била она иста на паради из 1985.г. Искрено речено на моменте сам гледао параду… Нећу да вас лажем, нисам је гледао помно.

vladimir-putin-vojna-parada-foto-rojters-1413473637-582048

И говори Путин фино и културно а иза њега стоји наша влада Србије. Кад их гледаш онако покисле схватиш горку истину да си угасио будућност у овој држави.

Народ похитао да подржи Путина а Путин похитао да подржи???

Не разумем више ништа! Само знам да немамо више ништа. Ма ми смо заправо постали једно велико ништа!

Ништа их не интересује за народ. Ништа народ нема од њих и како год окренеш немаш ништа!

MOTORIZOVANI ESALON

Јуче је све било јасно, народ неће у ЕУ! Али ко пита народ? Вапили су Путину да их спасе од ових наказа морала, чојства. Викали су из свих гласних жица ПУТИНЕ! А господар Вучић стоји, кисне док му његови обожаваоци путем телевизије доживљавају ланчане оргазме! Гле јунака! Гле србенде! Кисне! А тамо негде у даљини чује се: “ Путине, Путине, Путине“…

Јасна је порука од јуче да народ неће у ЕУ! То је толико јасно да верујем да ћемо најебати само тако ових дана. Боже, какве ли нас сада афере, скандали чекају? Шта смишљају сада да би спиновали јавност? Како србе убедити да буду европејци а не русофили? Можда ће да падне НЛО са неке планете и прве речи ванземаљаца биће: “ Вучић – ЕУ то је спас земљани“…

До кад ћемо трпети ове сатрапе?

Иначе “ САТРАП “ је често помињена реч од Александра Вучића из времена СРС-а. Њу је користио за ЕУ и НАТО плаћенике…

Док смо јуче гледали параду и вапили Путину да нас спасе од ових што имају већину, одем до апотеке и пукнем 820 динара за неколико бедних фластера против болова у зглобу и једне пишљиве табле лека! Дошао сам кући тумарајући! Еј, зашта оде 1000 динара? ПУТИНЕ, ПУТИНЕ, ПУТИНЕ!!! Спаси нас од ових идиота на власти! Вико сам у себи онако очајан и чемеран.

Тада сам схватио зашто је народ викао громовито “ ПУТИНЕ “! То је био позив за помоћ! Викали су Путине а заправо се чуло УПОМОЋ, УПОМОЋ, УПОМОЋ!!!

Одраће нас његово височанство, господар времена и простора Вучић! Путин оде и ништа нам не поможе. Остави нас на милост и немилост ових властелина све са господаром!

Путинеееееее! Ооооооо Путинеееееее! Чекај, стани, повези и мене, избави ме одавде!

Џаба сам махао, оде рус, оде последња нада… Ништа необично, тако смо ми вазда викали и упирали погледе ка силама да нас избаве од споствених господара. Увек чекамо да нам неко донесе спас, никако да узмемо ствар у своје руке…

Путине! Путине! Путине!!!

Posle kise
#flowers #rain #fujifilm
октобар 2014.
П У С Ч П С Н
« сеп   нов »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Категорије

Архиве

