Зашто Косјерић потискује креативне људе?

19 окт 2014 од Иван Стефановић

Пре месец дана моје фотографије је објавила Национална Географија. Цео свет је угледао природу наше општине Косјерић. Кренуо сам са серијом фотографија од Брајковића тачније код Мионичке реке. Жеља ми је да промовишем нашу општину без обзира ко је на власти у њој. Без обзира колико сам критички настројен према њима то нема везе са нашом општином. Једноставно желим да промовишем ову варош и њену околину.

Photo by: Ivan Stefanovic

Photo by: Ivan Stefanovic

На жалост, наш сајт општине је у катастрофалном стању. Лош му је дизајн, не ажурира се а и не ради како треба. Набацане информације онако насумице… Објављују се неке ствари фушерски. Уместо да тај сајт има добру презентацију општине он заправо има супротан ефекат. Али то је до оних који упрвљају општином.

Не треба да чекамо да ће неко из власти нешто покренути добро. Ми морамо ствари да узмемо у своје руке и помогнемо овој општини колико можемо. Председник Стојанић који се хвалио медијским присуством и искуством на жалост нас је обмануо. Његови наступи у медијима су ша ла ла. Не дао Бог да нас промовише Блиц, Курир, Ало и слична жута штампа. До душе јесу нас провлачили по медијима као јаднике које је сравнила поплава. То треба да захвалимо председину општине и његовој свити…

Косјерић мора да се прикаже у најбољем светлу ако хоћемо да нам проради туризам. Данас је интернет главна ствар у свему. Како су моје слике освануле на Националној географији, добио сам пуно питања о нашој општини. Интересују се људи из целог света да виде Мионичку реку, да прошетају мостом поред хотела и сл. А ја се нешто замислим и онако питам у себи а шта ако дођу и виде следеће ствари:

– Ону олупину коју су довукли да направе мостић којег је однела река.

– Спортски центар који је прљав и пун стакла и ону мучену воденицу која је урнисана.

– Ону олупину у Брајковићима која би требало да буде мостић да људи пређу Кладоробу.

– Мионичка река где ја сликам је чиста али ако кренемо према бранама онда ћемо да се осрамотимо прљавштином и депонијом ђубрета. Оно је стравично како изгледа. Иза главне бране налази се свет пластике, гума, делова од камиона, аутомобила и све је то урасло у маховину па кад ходаш шкрипају флаше, крца стакло, увија се лим оно је страшно!!!

Да више не набрајам. Ја могу да сликам кадар који ће идеално да покаже град али шта ћемо ако нам свет дође у варош и види наш немар, беду и прљавштину?  Довољно је да неколико њих то види и услика без цензуре и да то објави. Е онда џаба нам свака промоција и лепа прича…

Косјерић има шта да понуди али то је у неком петом плану. Ми имамо креативне људе али они не могу да раде од ових политичких сељобера! Култура нам је сведена на ништа. Ми просто не дозвољавамо креативни центар нашег града да окупи паметне, креативне и даровите људе који би могли да нешто ураде у овом граду. Не могу такви људи да се искажу јер политички сељобери су толико сујетни да неће дозволити никоме да се пројави у народу својим креацијама. И то је болна истина која нас убија деценијама!

Косјерић може да да се подигне само ако негујемо културу која би била матица музичких дешавања, позоришних, филмских, песничких, изложбених и осталих дешавања. Косјерић мора да подржава сваки покрет од планинара до оних који се баве скупљањем ретких маркица. Све су то делатности које привлаче људе. Али код нас се иде из крајности у крајност. Ми све улажемо у једно док не пропадне а остали поскапавају чекајући мрвице. Људи, ми морамо једни друге да подржавамо иначе нас бити неће! Манимо се ми Милијана Стојанића, Драган Тулимировића, Жељка Продановића и осталих политичара који су најобичнији статисти. Морамо ствари узети у своје руке јер од ових вајде нема…

http://yourshot.nationalgeographic.com/photos/4643670/

Skrapez
#fujifilm
октобар 2014.
П У С Ч П С Н
« сеп   нов »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Категорије

Архиве

