А онда се појавио господар и сви усташе…

24 окт 2014 од Иван Стефановић

Народна Скупштина Србије. Време данас…

Посланик нешто прича а онда наједном велики аплауз владајуће коалиције, сви устају… Прво ми није било јасно а онда сам се згрозио оволиком додворништву, улизивању да ми је дошло некако да се телепортујем на Тибет и напустим ову лудачку државу! Погађате, ушетао се Александар Вучић! Па то поустајали, па рукицама пљешћу ма чудо невиђено!

Очекиво сам да запевају сви из петних жила:

Устајте сви на земљи клети,
Сви сужњи које мори глад!
Неправди разум сад се свети,
Тутњи већ и село и град.

Нисам доживео оволико полтронство народних посланика, еј људи, они му пљешћу, машу, устају. Па да ли је нормално оволико обожавање? Усташе напредњаци али за њима и коалициони партнери. Толико обожавање лидера није здраво никако. Боже ме прости али данас сам просто остао затечен и згранут уједно сам осетио неку језу. Шта ли се нама мученицима спрема? Оволико обожавање лидера никад није донело ништа добро.

Разумем ја да неко воли лидера али да му се устаје као да је бог и батина па то заиста није нормално. Не смем да поменем нашта ме све ово подсећа јер одма би ме збајбочили али рецимо да су исто тако обожавали једног чику који је имао жбуњић длака испод носа 😉

Скоро сам прочитао један статус који је забрињавајућ а у исто време и тужан. Једна жена написала је како се више не осећа сигурно и безбедно у сопственој држави Србији. Сестро, исти осећај делимо. Уопште се не осећам сигурно иза неког мрачног ћошка или у сред светла дана јер не знаш шта су ти смислили. Имају власт, имају батину и може им се. Кадија ти суди Кадија те тужи…

Не знам, могао бих још пуно тога рећи али људи, не могу, превише ми је мука од утиска устајања и аплауза његовом господару Вучићу.

Да се најежиш од језе…

Posle kise
#flowers #rain #fujifilm
октобар 2014.
П У С Ч П С Н
« сеп   нов »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Категорије

Архиве

