Слугерисање политичарима на локалу…

8 дец 2014 од Иван Стефановић

Од јуче добијам неке чудне захтеве за пријатељство на Фејсбуку. Обично се то деси када жацнем неким текстом политичаре. Вечерас ми је стигао један реш-печен захтев, види се човек направио налог и нема ни једног пријатеља. Ставио мацу на профилној слици и ставио себи неко небулозно име. Знам ја да вама смета моје писање о вама. Свестан сам ваше мржње. Али искрено речено, смета и мени ваша накарадна политика која ме сваки дан све више доводи до сиромаштва. Ви имате право да свима нама уништавате живот а ми немамо права ни да гунђамо, е па господо мало сте се зајебали!

1506949_608376592588812_753844187_n

Жалосно је што ви и даље покушавате лажним налозима да заступате сопствене ставове. Ево ја већ годинама јавно пишем шта мислим и брига ме дал’ је то вама пријатно или не. Брига вас за мене и друге што живимо у последње време све мизерније. Брига мене за вас, брига вас за мене… И то је то!

Ако сте у праву са својим ставовима зашто се кријете иза лажих профила? Зашто сте храбри као неки Петар Петровић а не као Ђура Ђуровић? Ви имате већину, ви сте на власти и шта се ви плашите? А и ти који вас хушкају да то радите су најобичније кукавице. И плус што је данас тако лако ући у траг сваком лажном налогу. ИП адреса данас је доступна и ја то подржавам потпуно. Остављате траг са вашег рачунара који има свој јединствен код, остављате траг преко места конекције. Ваш телефон такође има свој јединствен код. Све се то да пронаћи очас посла… Друго су мајстори који знају то да раде али ви се бре бламирате. Везе немате како се то ради па испадате толико смешни да ми жао да вас разоткривам.

Правим осврте на наше свакодневнице. Не радим ја то по нечијем налогу или сам неки баксуз од човека. Просто морам да говорим о нечему што све нас притиска из дана у дан. Сви смо у истом кошу проблема. Скините те страначке наочаре и погледајте својим очима реалност па почните то да описујете и звучаћете као и ја. Ово о чему пишем је реалност нашег живота.

Како живите ви који браните СНС, ДС, СПС и бла, бла, бла? Што вама је вредније 1000 динара у џепу него нама који не подржавамо вашу политику. Вама је куповна моћ јача од наше? Људи, живимо пасјим животом, сваки дан све је мање запослених људи, све је мање пара, све је више немаштине, болести, смрти а ви се бахћете демагогијом страначких политика. Па шта вама више треба да схватите да сте преварени?

Свака локална странка има свој Одбор у коме просперира неколицина њих а вас завлаче обећањима како за посао тако и да ће вам завршити за неки сокак насип. Не будите наивни.

Хајде запитајте се ко је добио запослење и функције од странки на власти. Овде у Косјерићу. И то је то! Ви наивци чекате и надате се тако што служите као пиуни оних који су себе удомили. И то је увек тако. Ма апсолутно је свеједно која гарнитура била на власти. Маните се слугерисању, окрените се својим породицама, пријатељима. Схватите да смо сви у истим говнима…

И то је то…

Иван Стефановић

Skrapez
#fujifilm
децембар 2014.
П У С Ч П С Н
« нов   јан »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Категорије

Архиве

