Кутлача не сме пасти!!!

13 дец 2014 од Иван Стефановић

Ево неколико дана слушам аброве како Милијана Стојанић планира да поднесе оставку на место председника општине Косјерић. Разне су то верзије али по мени су то више трачеви него информације.

Шта ми добијамо оставком Милијана Стојанића?

Као прво, ако поднесе оставку а ова иста власт остане у власти тај процес се зове “ ПРЕСИПАЊЕ ИЗ ШУПЉЕГ У ПРАЗНО “. Ко год да дође на Милијаново место из ове коалиције тај не може бити бољи већ само гори. Да се не лажемо! Милијан Стојанић није проблем ове општине већ његово окружење које је искључиво ту због споствених интереса. Мислио сам да је ДСС ту нека морална савест коалиције али преварио сам се. На жалост онај који је хтео да неке ствари спречи није више међу живима…

Председник општине... '' Шта се крчка код зврчка ? ''

Председник општине… 

Друга ствар. Рецимо ДСС и Нова Србија да напусте ову коалицију, да ли мисле да су безгрешни? Господо, ви сте превише одговорни за пропаст ове општине и само идиоти би вам прогледали кроз прсте. Како сте чинили уз СНС  тако ћете и уз неке друге…

Све док је  Извршна власт у Србији окупљена око владара Вучића ми немамо чему да се надамо и то је проста и једноставна ствар. Он не попушта у својој намери да нас све доведе до социјалних случајева. И то ради са неким фанатизмом. Не знам зашто нас толико мрзи када нам оволико загорчава ове бедне животе…

Оно што сам пре избора говорио све се обистињује. Тада су ме господа из СНС, ДСС, НС-а пљували, претили, покушавали да ми дају отказ на послу. Данас сам у прилици да гледам њихов суноврат и ако већина њих још то не види, ја видим колико се круни потпорни стуб ове власти. Када пукне више нема повратка…

Ако мислите да ће то бити нека промена уколико Милијан поднесе оставку, ви онда ништа не знате о политици. Ја навијам да Милијан Стојанић остане и даље као председник јер тврдим да је најпоштенији од целе своје коалиције и сарадника. То што ја њега критикујем често то не значи да имам нешто лично против њега. Али реално гледано, он је политички аматер који је око себе изабрао много похлепније играче. Они му сада раде о политичкој каријери. Знам из поузданих извора да је СНС у Косјерићу подељен на неколико струја. Многи кидишу на послиће и привилегије. Многи су просто бахато дошли до положаја и многи су се тако и запослили. Многи из СНС-а су слали Вучићу најгоре приче о Милијану. Ја знам и које су то линије и групације. А можете и ви лако то да откријете, само посматрајте ко, како и шта? Милијан да је одабрао паметне људе око себе, данас би био слављен, али на жалост он је изабрао политичке сплачине које су се мешале од избора до избора и то више не личи ни на шта!

Уколико Милијан поднесе оставку, тек нам следи катастрофа ове вароши. Ко ће да га замени? Боже ме сачувај то ће тек да буде предмет спрдње.

Зато драги моји грађани ове општине, не радујте се прерано његовој оставци. Они који кидишу на његово место су десет пута похлепнији и таквима ништа није свето. Зато, Милијане Стојанићу да ти на памет није пало да поднесеш оставку. Ко шљиви Вучића ако је он наумио да те смени. Није Косјерић његова прћија.

А ви из опозиције ( неки тамо ) знам да пикирате место ДСС-а у Коалицији, али не будите политички идоти.

Толико од мене на ову тему…

Иван Стефановић

Skrapez
#skrapez #serbia #fujifilm #river
децембар 2014.
П У С Ч П С Н
« нов   јан »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Категорије

Архиве

