Шта то дочекујемо 31.12.2014.г. ?

24 дец 2014 од Иван Стефановић

Долази тај фамозни дочек нове године. Прошли дочек био је некако сиромашан и блед а овај је још блеђи и сиромашнији. Пре годину дана обећали су нам политичари лакши живот и слагаше нас ладно… Сврзали су се око неких афера, тема и обећања а остало је само то да смо сиромашнији…

Ево Косјерић буквално одаје некакву атмосферу као да ће нова година за 6 месеци а не за неколико дана. Чак су и излози сиромашно окићени украсима а град није уопште украшен. Сивило магле, дима од грејне сезоне приказују ово место у реалном стању. Спорт нам се угасио, културног живота и нема, људи промичу градом у некаквом грчу онако стиснути и нервозни. Главни проблем је беспарица…

Постајемо сви нервозни и пргави. А како и не би када те држава сваки час цима неким рачунима, наметима и стално ти тражи да јој даш а она ни прстом да мрдне за свој народ. И коме да кажем : “ Срећна нова година “? Како може да буде срећна када све иде по старом…

Да идем негде на страну за дочек нема шансе, то кошта од превоза и сл. Да идем на варијанту дочека негде у кафић и сличне објекте не пада ми напамет јер досада је већ загарантована. Све ће бити као и обичним данима само што ће ето бити више буке и петарди. Кад помислим да ће ме то све у кафани коштати око 5000 динара мука ме ухвати. За те паре може да се мало развуче месец, а и потроше за једну ноћ. Да гледам шугави домаћи ТВ програм не пада ми на памет. Једина варијанта је да проведем ту ноћ као и све остале у неком свом хобију, гледању неког филма или читању књиге.

Sipak

По дочецима нових година можемо да видимо колико је која власт поправила живот у Србији. Задњих пет година нама све иде у горе и горе и то је необорива истина.

Шта да вам пожелим за нову годину? Да имате пара? Тешко драги моји читаоци, уз овакву власт ми идемо са мањим платама и пензијама у нову годину. Да вам пожелим здравља? Не знам, могу да вам пожелим али уз оволику напетост, стресове и секирацију тешко да ико од нас може бити имун на неке болести а и наредна година нас чека са истим можда и горим трзавицама. Да вам пожелим класично све најбоље и то некако звучи штуро. Шта може да вам буде најбоље? Уз овакву власт која нас чека и у наредној години нама само може да се пожели све најгоре бар ће да се испуни за разлику од све најбољег…

Економија нам је катастрофална, привреда умире, закони накарадни, зараде мизерне, посла нема и неће ни бити, људи добијају отказе, фирме се гасе и какву ми нову годину дочекујемо? Зашта да се човек весели? Чему да се надамо?

Ни сам не знам колико ћу моћи да издржим одржавање овог блога јер ко зна да ли ћу идуће године уопште моћи да плаћам интернет. Ближи се и губитак мог радног места, не падам за дивно чудо у апатију јер сам се помирио са судбином. Посла овде нема. А да покренем свој неки бизнис у Косјерићу па био бих највећи идиот јер данас отварати неки бизнис је самоубиство. Држава те одере као будалу како законима тако и својим инспекцијама и сличним наметима. Народ је изгубио куповну моћ, отаљава дан и тако цео месец па опет све Јово наново.

Шта сам видео у овој години? Видео сам да се Србија дели на њихове и наше. Њихови имају сва права и привилегије, наши су грађани другог реда. Једни завршавају послове, другима се све даје, трећима се све сређује, а ми остали као да и не постојимо…

Једино што могу да вам пожелим је да имате снаге, нерава и да пробудите инат свакој неправди. Једино што жели за нову годину је да сви устанемо против ове депресије, апатије, неправде и намета. Само ми можемо креирати сопствену срећу. Уколико очекујемо то од политичара ми смо онда тек угасили. Видите и сами колико немамо и колико нећемо имати. А живот је само један и нема га на вересију…

 

Mali predah na padini
#nature #survival #fujifilm #serbia
децембар 2014.
П У С Ч П С Н
« нов   јан »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Категорије

Архиве

