Шта наши локални политичари пишу Деда Мразу?

DEDA-MRAZ

Драги Деда Мразе од милошете звани Ацо. Ево прође година ова и да ти се похвалим као добар дечак да сам ове године чуда починио за свој народ. Косјерић је био драги мој Деда непознат али сам ја апокалиптичним медијским ратом успео да скренем пажњу на њега. Захваљујући мени цео свет је мислио да је град потопљен водом и да по центру града змије и пацови јуре народ. Био сам комадант а собзиром како је кренуло можда будем и зимски комадант а не само летњи… Деда,  не знам што си ме сменио у странци када сам сјајно водио овај општински одбор. Ево и да ти се похвалим шта смо урадили конкретно.

На Црепани смо срушили онај ружни димњак који је био симбол града, до душе нисам ја али моји дивни сарадници јесу. Поплава нам је однела два мостића  који су били годинама корисни граду, али ја сам мислио на свој народ и нисам им то направио јер преко је прече али наоколо ближе мој драги Деда Мразе! Урадио сам и како си желео да обећам 100 радних места за један дан. И као што си знао нисам ни испунио то обећање. Јер све што је брзо то је и кусо мој Дедице! Није то добро да за један дан 100 иксана добије радно место, онда ће се навадити други а то није лепо да ја као председник морам да радим за целу општину и њене становнике! И Деда! Молим те! Ако можеш некако да ми средиш да ме не критикују, па ја сам бре председник и одакле њима право да мене критикују? И одакле бре право овом народу да се жали како немају посао, немају пара. Ко да ја имам мој Деда… Мислиш да је мени лако да премошћујем од извора два путића?

Твој Милијан Стојанић председник општине Косјерић

…………………………………………………………………………………………

Деда, успешно смо наметнули приватницима намете! Имали смо прегршт бесмислених седница Скупштине. Био сам на мору за време ванредне ситуације и не сматрам то грехом већ успехом јер хтео сам да видим веће море него ово што нам летос дође… Деда Мразе, мада ја тебе више волим да зовем правим именом Никола. Не тражим много, да поживи ова коалиција бар до краја мандата и да ја примам плату као председник Скупштине и Деда Никола, набаци де коју добру тезгу јер музичарски динар је најслађи. П.С. И да похвалим Велимира Илића што је дошао први од функционера у Косјерић након поплаве!

Твој Драган Тулимировић председник Скупштине општине Косјерић.

……………………………………………………………………………………………………………………..

Драги Деда Мразе, нисам обавештен шта су ти ова два писала али ја само могу да кажем да ништа ово не ваља! Све што су писала ова два они мој Деда лажу. Да није нас из ДСС-а био би хаос. Ми смо кочница овој власти, ми нећемо дозволити да се не ураде ове године она два мостића на Скрапежу, да се не сруши онај димњак на црепани, да се не узимају кредити, да се не покрену нова радна места, да се не запошљавају партијски кадрови у општину и пуно тога још нисмо дозволили ни ти ћемо! Зато Деда Мразе да није било ДСС-а не би било ни уличних украса за нову годину, ми смо спречили да овај празник прође без новогодишњег празничног духа! Уместо жеља волео бих да ми јавиш ко сам ја у политици, дал’ Коштуница или Санда Рашковић? Не могу да се определим…

Твој Жељко Продановић заменик председника општине Косјерић.

…………………………………………………………………………………………………………………

Деда Мразе, морам да ти се похвалим да успешно као саветник за финансије у општини Косјерић пресипам из шупљег у празно. Е сад никако да проформулишем овај мој патент. Ко је шупаљ а ко празан? Ја нисам празан али како да испадне да сам шупаљ, радници јесу празни али како да испадне да су шупљи? Па стога те молим да ми то појасниш и то ми је једина жеља…

Твој саветник за финансије друг Урошевић ( Редакцији Сверног пола познат од пре).

………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Огледалце, огледалце реци ми… УПС! Извини Деда Мразе, мало сам се занела… А што ти немаш СМС или Твит, Фејс, Вибер? Овако морам да користим папир, а то ја не волим. Ко још пише по папиру осим ако баш мора за општину. Шта ја знам, па да нам буде све супер и да имамо пара! И баш је труло ово што примамо из два дела… Како си ти, шта има и пуно те поздрављам…

Твоја Славица Петровић секретар општине Косјерић 🙂 :* :* :* Кисић за мог Дедицу 🙂 😉

…………………………………………………………………………………………………………………………………………….

Драги Деда Вељо Мразе… Хммм… ( лупка оловком о сто). Дакле, драги Деда Мразе не скрећи са стазе! Имам за тебе много повољне санке са ирвасима у фулу. Дођи да видиш па можемо некако да се договоримо. Поздрав.

Твој Љубо Митровић помоћник председника за инфраструктуру…

………………………………………………………………………..

Драги, мили, сјајни дебели Деда Мразе! Ја се дивим теби као човеку који лети на санкама а ирваси шнирају у ваздуху. Ја нећу ништа за себе. Али те молим да неким чудом васкрснеш у политици Велимира Илића и да се зна да је први Веља Илић дошао да посети Косјерић након поплаве! И ако може да Косјерић у Маковишту отвори фабрику аутомобила МИЦАБУШИ!

Твој Зоки! Не из филма “ Тито и ја “ него ја Зоки, Зоки из Нове Србије Милић 🙂

…………………………………………………………………………………………………………………………………

Драги Деда Мразе, ми те волимо али те и молимо да нам некако пошаљеш свима по десну руку од пластике која би стајала вертикално на столу поред сваког од нас јер да се не умарамо и дижемо руке кад год онај Тули предложи нешто. Чисто да се не замарамо. Хвала Деда!

Твоји Одборници владајуће коалиције у Косјерићу…

……………………………………………………………………………………….

Драги Деда, немој да помислиш да је ово злонамерно, али нестало папира па опозициони Одборници ти се сада не могу обратити у писму. Али могу да нам проследе писмо које ће мо ми као и увек да одговоримо никад!

Опет ја твој Милијан 🙂

