Како је настао СНС у Косјерићу…

Дирљиво је то када видим ДС како је спао на ништа. Сада се џапају немоћно против колоса Вучића. А када вратим филм уназад сетим се неких догађаја који ће нам рећи све…

Косјерић…

ДС врши тајне преговоре са групацијом људи из СРС-а. У СРС-у почињу превирања. Четири одборника Радикала не долазе на Седнице Скупштине. Долази до колапса владајуће коалиције окупљене око ДСС-а. Уводи се принудна Управа. На трон стиже ДС!

Демократска Странка у Косјерићу данима је помагала да се оснује СНС. Није њима био циљ да СНС заживи, њима је био циљ да дођу на власт. Суманута политика која је на крају изродила Александра Вучића. Борис Тадић данас није у ДС-у јер је обавио свој посао. Али, не можемо заборавити те догађаје…

Када је за председника дошао Драган Вујадиновић кој је често волео да свима нама кеже да је газда, све је кренуло наопако. Ја сам га критиковао жестоко и назвао “ демагогом “. Можда сам био превише љут на њега јер смо некада били изузетни пријатељи. Памтио сам тог човека као тихог и честитог. Како је сео на фотељу тако се и изопачио. Нисам могао да га препознам. Оно што се ми сада као згражавамо због СНС-а у време жутих све је то било исто само софт верзија. Напредњаци су хард!

9

Жути су онда имали понашање осионих људи. Светили су се нама који нисмо били за њихову политику. Кажем вам, блажа верзија СНС-а. Живи сам сведок оснивања СНС-а уз огромну логистичку подршку Демократске Странке. Нараво то се дешавало у Косјерићу а могу мислити шта се дешавало у врху. СРС је био поткопан, издан и бауљо је заривеног ножа у леђима. Четири одборника се крила по Луговима само да их не нађу ови из Коалиције. Последња Седница Скупштине била је мучна. Мица, Чугур, Мате и Гордана тај дан нестају из Косјерића. Негде су се сакрили и вероватно радили спрдњу ликујући што ће ови да зглајзну са власти. Их, српска посла, ЈА САМ ИХ СКУНИО! И та суманута одлука је довела Косјерић да нам дођу жути лудаци које наслеђују још веће будале. Зачаран круг власти!

Ево како то изгледа:

ДС помаже СНС, СНС доводи ДС на власт. ДС задужује општину захваљујући СНС-у који их доводи на власт. СНС сада кука што је наследио дугове од ДС-а. ДС сад кука на СНС како су ови неспособни.

Не треба заборавити ове догађаје. Они су почетак наше највеће пропасти. Та погрешна одлука и процена довели су да постанемо јад и беда. Зато, господо, кад правите коалиције или неког обарате, гледајте прво шта и како и колико то може у будућности да нанесе штете…

 

