Осврт свакодневнице малог човека…

Већ неколико дана сабирам и одузимам. Плата је смањена и подељена на два дела. Оно што мало имаш разделили су па не можеш да саставиш крај са крајем. Имам један кредит који сам морао да подигнем и после неколико месеци сазнаш да ће ти се фирма угасити 1 јуна 2015.г. Схватиш да си упао у машину која ће те цедити до краја…

Престао сам да купујем неке ствари што су ми требале, једноставно оно што волим да се бавим више неће моћи да се надограђује. Рачунар са којим радим аудио и видео обраду већ је на издисају, стигле га године. Аирсофт опрема може да се заборави, то што имам имам а даље да набављам могу само да сањам. Добро је да сам купио два комплета жица за гитару. Кафану сам одавно већ заборавио. Гардеробу чувам ко очи у глави. И поред тога што сам увек живео неким скромним животом и нисам имао неке прохтеве ВУЧИЋ ме доведе до дувара! Да баш тај Вучић који је дошао на велика врата у Србију. Како он дође одма се осети по новчанику а што се тиче будућности човек нам је донео сиромаштво. Моја медијска кућа се гаси јер тако то тражи нека усрана ЕУ! А тој усраној ЕУ одано служи Вучић! Коме да се побуним? Неког је брига што ће шест породица остати без посла, ма има да ликују.

Одавно већ живим на мрвицама, не жалим се, једноставно сам прихватио реалност. Али ускоро Вучић ми одузима и мрвице! Да Вучић онај слугеран усране ЕУ! Као спашава нам државу тако што ће му народ ићи го и бос. А мени дошло онако да викнем из душе: “ Премијеру мрш’ у пичку материну“!!! Псујем се ко кочијаш, грдим и гунђам сваки дан. А онда схватим да он није крив. Криве су ове будале које су га гласале, а најкривљи су ови што сад после свега верују њему!

Не либим се никаквог посла, али овде у Косјерићу леба нема а неће ни бити. А и кад би се појавило неко радно место не бих могао да прођем од силних СНС веза и препорука.  Да идем негде овако матор немам воље ни снаге. Будала, кад сам био млад ја остао овде као да се борим за ову варош. Само сам пропустио возове моје среће и остао овде да удишем смеће!

Сваки дан пишем неку истину покушавајући да отворим очи овим СНС – НС – ДСС слепцима али џабе, то се ухватило за фотељу и не види колико је то тренутно све…

Кад одем на Биро имаћу неких 6 месеци неку новчану помоћ. Имао бих више али дуго је Радио Косјерић имао раднике непријављене. Тек после револуције су нас запослили. Изгубљено је ту доста времена… од 1994 до 2003 године па рачунајте…

Прођем улицом а неки смутљивци из СНС-а ме гледају нешто попреко. Ваљда им смета то што се буним јер видим да ми уништавају живот. И ваљда колико је то безобразно очекују да ћутим. А у мени тиња чемер, неправда, бес јер све је мање живаца да посматраш како се општинске јајаре сналазе и једни другима сређују све а ми бедници треба да ћутимо.

Сваким даном све већа неправда, све већа немаштина и све више умрлих. А они у власти по цео дан свирају К! Дају изјаве за медије од којих ми се повраћа јер су толики лицемери да је то страшно. Председник општине млатара једну исту причу, док овај други председник Скупштине просипа демагогију и прави се понизним верником Христове цркве… Ако народ не види праву истину, Бог све види 😉

Знате ли ви ко сачињава општинско Веће? Е то је група људи којима не бих оставио да чувају овце јер би их појели или препородали а мени као газди оваца би уручили решење да платим казну што су нестале овце… То је такав сој људи да је то страшно! Они као доносе некакве одлуке! А да вам кажем ништа бољи нису одборници у Скупштини. Мали бедни дизачи руку.

Цео овај састав и структура власти заснива се на незналицама! И док се такви сладе влашћу ти блесави народе, гледај у телевизор, подржавај странке док не цркнеш од глади. Мислите да сте баш ви од сиромаштва изузети. Е па господо време је да почне оно неминовно а то је да вам сиромаштво покуца на врата… Живи били па видели…

