Љути се власт на критику ;)

10 феб 2015 од Иван Стефановић

Чујем ја тако свремена на време какви су коментари функционера општине Косјерић на моја писања о њима. Љуте се страшно. Није им пријатно. Боли их та такозвана моја “неправедна прозивка“.

Проста је прича са моје стране… Не седим на последњем спрату општине. Не посматрам људе са те висине. Живим са обичним људима који немају никаквих додира са влашћу, а све је више оних који су незадовољни а чланови су Нове Србије, ДСС-а и СНС-а. Сами ми се обраћају, ваљда почињу да схватају праву истину.

Треба ли да се ћути?

По аршинима ове власти наравно да треба, али по аршинима народа не сме никако. Господо из власти, било би мање критика да се боље живи, али ми све горе и горе живимо. Нас уопште не занима ко је на власти, нас занима колико ви знате и колико сте учинили да нам буде боље. То је суштина једног народа и једне власти. Ви се понашате као уцвељене стрине. Болећиви сте на критике, као да сте божанства која нико не сме критиковати. Ви никако да схватите суштину вашег рада као функционера. Све време нас лажете и мастите разним изјавама по медијима. Зашто је тешко изаћи и рећи ми немамо решење? Било би поштено да то кажете него да нас мажете. Ако хоћете душе спашавати крајње је време да признате вашу немоћ. Али тешко је то учинити. Пола вас је у кредитима и то дебелим. Требају вам те плате, а кад вам требају те плате морате и одржавати ту власт. А када се власт одржава због свега наведеног онда сте склони уценама, компромисима и разним другим гресима. То је истина она тешка. Због ваших приватних дугова  ви сте на власти. А тако је скоро увек било ко год сео у фотељу. Зато не треба народ никад да гласа такве ликове јер они су оптерећени финансијама. Нама требају људи који немају тих проблема и који ће да раде како треба али исти ти људи кад виде да немају решење да поднесу оставке и то препусте неком бољем.

Ако народ ћути, ако ја ћутим онда ми је добро и немам шта да се после жалим. Али није добро већ је страшно лоше. Од како сте сели у фотеље ви нисте мрднули прстом. Вама се све своди на трућања председника. Шта сте све говорили за председника општине ( данашњег ) пре него што је постао то што је постао па то ни пас са маслом не би појео. Али брзо се забораве речи и мишљења када је интерес у питању. Ви се заправо не волите. Ваша коалиција је вештачка творевина сопствених интереса. Оног дана када пукнете коалиционо, треба вас снимати шта ћете причати једни о другима. Верујем да ће то бити такав прљав веш да ни депонија Дубоко неће моћи да га рециклира…

Господо, ја сам мала маца наспрам народа који о вама прича такве приче да је то страшно. Ви мислите да сам ја ужасан ваш критичар, не чак напротив, ово је софт стил, а народни је тешки хард кор! Не долази то до ваших ушију јер имате филтере зване полтроне. Али ако узмете мене као критичара е онда то помножите са минимум 50 пута горе. Тако народ о вама збори…

А сећам се свих вас који се дурите на мене како сте се радовали када сам критиковао власт Драгана Вујадиновића. Ма тада сте ме тапшали, подржавали ма били сте прави другари док нисте ви дошли на ред. А дошли сте не зато што ја вас мрзим него што сте постали гори од жутих. Сви сте ви по мало Драган Вујадиновић у најгорем издању. Када сам говорио да је он лош председник многи су ме пљували, када сам био у праву сви сте ви заправо то говорили само није се чуло. Али сада се десила ствар, да вас критикујем и да ме само ви пљујете али добар део народа се слаже са овом причом о вама јер све је постало тако очигледно.

Дошли сте на власт прво преко система који су урадили жути ДСС-у уз помоћ СНС-а. Имали сте прилику да скоро годину дана видите колико општина дугује. Дошли  су избори, ви сте копали рукама и ногама да дођете на власт. Значи, имали сте увид колико је било проблема и чим сте се толико борили за власт испада да сте имали решење. Али! Ви после месец дана након победе кукате на дугове, проблеме и то радите и дан данас. Значи, борили сте се за власт и ако нисте имали решење. То само може да значи да је она прича са почетка моје приче истинита…

Зато, критика мора да постоји и да се гласно чује… Не због вас него због свих нас…

Niki

Mali predah na padini
#nature #survival #fujifilm #serbia
фебруар 2015.
П У С Ч П С Н
« јан   мар »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

Категорије

Архиве

