Бееее92 о Косјерићу

Телевизија Б92 пре неколико дана била је у Косјерићу. Питали су грађане како живе? Собзиром да сам био ту и чуо негодовање људи и погледавши њихов прилог за програм смејао сам се јадној причи слободе медија. Да ми је неко причао да ће Б92 да постане једна уплашена маца која се не разликује од РТС-а и Пинка не бих му веровао…

Сад ми је тако драго што нисам пристао да ме снимају. Био сам проклето управу када сам им рекао да не желим дати изјаву коју ће ми искасапити и од мене направити грађанина који подржава ову власт…

Неке грађане нису ни ставили у прилог а оне што јесу искасапили су им реченице које говоре право стање како се овде живи. Уместо да пусте стварност они је препричавају. И тако се то ради у режимским медијима, препричаш истину тако што ћеш је ублажити и замутити својим речима а пустићеш оно што ти мислиш да ти неће направити проблем са режимом. Јадно и бедно српско новинарство!

А онда чувени Милијан Стојанић даје завршну реч где је наравно крива претходна власт. Собзиром да се све на то своди, да је крив неко други и да ће им тако проћи мандат у плакању и немоћи, ми грађани можемо само да слежемо раменима…

По филозофији ове власти можемо и ми да не плаћамо струју, комуналије јер су криви тамо неки што су нам обезвредили куповну моћ, плате, одузели радна места и сијасет још ствари које немамо више. Шта ми грађани да кажемо? Сви сте нас уништавали, одузимали. Ми немамо због вас политичара али опет се боримо за своје домове, породице и поред најгорих услова које нам ви намећете. А ви? Ви кукате и оправдавате да је неко други крив па ништа и нерадите. Па што сте копали рукама и ногама да дођете на власт? Као нисте знали каква је ситуација. Смешно, јадно и бедно лицемерје коалиције СНС-НС-ДСС Косјерић! А знао је председник општине Косјерић да на митингу обећава препород општине до краја године! Знао је да шири оптимизам само да би добили гласове. То је горка истина и треба да вам је трљамо о нос сваки дан по 10 пута!!!

Даље у изјави Милијана Стојанића иде онај стари клише, “ ми смо ових дана у преговорима“. А колико ли смо то већ пута чули? Па сваки пут он је у неким преговорима за боље сутра а оно испадне увек мало сутра!

Господо са Б92, и ви сте постали клише медијског мрака. Када би више дали народу да прича о својим проблемима другачије би се котирао режим у статистикама. Али доће и томе крај…

А ти народе од сад када вам новинари приђу са камером и микрофоном само им одбруси “ МРШ “!!! Па нек снимају чланство режима да се бар не муче у монтажи са вашим изјавама…

B92

