Лажни Шћепан Мали…

6 мар 2015 од Иван Стефановић

Када више не знају шта ће од муке, ајде да играмо прљаву игру. Тако је јутрос освануо лажни Фејсбук профил са мојим именом и презименом. Очекујем разне сплетке, али и пронаћи ћу аутора овог профила. Неће бити први пут. Али му обећавам када га утврдим да ћу му обезбедити пуну промоцију на Мислионику.

2015-03-06_085206Да ја сам залудна будала што данима обраћам пажњу на непоштење, на лош живот, на свакодневно сивило ове вароши. Никад нисам улазио у приватност политичара, али на мене су до сада кретали са љигавим методама. Један је писао како ја немам ни кучета ни мачета. Овај сада аутор каже да сам залудна будала и истиче да сам у компликованој вези. Ја му обећавам компликован живот.

Да сам нешто украо, проневерио, отео неком од уста па нека ме нападају, али када поштеног човека кренеш прљаво то је само очај. Бог све види. Свакоме дође наплата и то много болна…

Ако мисле да ће ме спречити прљавим играма, много се варају. Навикао сам да ме за време Милошевића називају секташем, ђаволом, лудаком. Чак сам морао од Прота Слобе да узимам уверење да сам православне вере. И нисам поклекао. Ја се не уздам у мишљења руље, моје уздање је у Бога. Пред њим сам огољен, често посрамљен. Пред људима немам шта да себе приказујем као пред Бога. Господо, ако мислите да ће овај профил нешто допринети да се више не чује критика па ви сте смешни. Када се буде открио власник профила, а ИП адресе данас остављају све трагове, само ћете ви имати проблема. Мене можете пљувати до миле воље.

Јесам залудна будала, седим у општини и примам око 100 000 плату и загорчавам живот народу. Јесам залудна будала, обећам 100 радних места за један дан како би ме гласали. Ма јесам залудна будала јер вас све зајебавам обећањима, мени лепо на власти а ви поцркајте…

У сваком случају, Мислионик иде даље. Неће се бавити шта један Милијан Стојанић ради кући и ван функције. Неће се бавити породицом људи на положајима, бави се искључиво јавном функцијом и њима као функционерима у општини… А ви радите шта год хоћете. То ће вам само бити мач са две оштрице 😉

Са поштовањем Иван Стефановић

И на крају традиционална обећања:

Skrapez
#fujifilm
март 2015.
П У С Ч П С Н
« феб   апр »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Категорије

Архиве

