Шта ради залудна будала…

Од како сам почео да пишем на Мислионику осврте на свакодневнице наших живота, доста њих је усмерило ка мени негативних мишљења. Баш данас сам се сетио етикете коју су ми из власти лепили “ залудан “. И баш јутрос се појавио лажни профил са мојим идентитетом где је написано да сам запослен у : “ Залидна будала “. Што каже Бора Чорба у песми “ А памћење имам ко слон “…

Шта ради ова залудна будала у својој свакодневници?

Ова залудна будала бави се голубарењем и то расом Српски високо летач. Свира гитару стварајући своје песме. Пише песме и дружи се са младим људима мотивишући их да изгарају за своје снове. Ова залудна будала обучавала је преко стотине ученика у борилачким вештинама. И данас дању то ради. Та залудна будала никад није наплатила динара ученицима. Многи су из школе залудне будале однели признате дипломе Винг Чун Кунг Фу система. Нисам купио диплому, стекао сам је крвавим радом у чувеној Кунг Фу школи Југославије у Загребу и то не код неког непознатог, већ светски познатог мајстора Славка Трунтића. Кроз борилачке вештине ова залудна будала омогућавала је младим људима да отворе видике и открију скривене таленте. Задња генерација може да вам о  томе посведочи. Млади и успешни рок бенд Но Етно створио се баш у Кунг Фу школи Косјерић. Ту су се пронашли млади креативци и после тренинга увек смо остајали да свирамо и певамо. Сада су то стасити момци, који мисле својом главом што је био и циљ.

395225_3992630128961_1175208509_n

Ова залудна будала стварала је прегршт ауторских емисија на Радио Косјерићу. Није седела да му прође радно време. Вазда сам се борио за своју фирму креативним идејама. Ви који ме називате залудном будалом, ви сте ме рушили и ућуткивали и ако се нисам вама бавио. Сметао сам вам увек јер сте из неког разлога закључили да ја не треба да будем активан у ономе у чему сам најбољи. Нисам се бунио, прихватио сам све са радошћу. Кроз Радио Косјерић сам опет био присутан да помажем младе људе. Кроз ауторске емисије сам им давао простор да се исказују и они то знају и не заборављају. Нису млади као ви којима сам највише ваљао једно време па сте то све попљували.

Ова залудна будала води омладину по природи и учи их да је поштују, да се снађу у њој. Да знају која биљка чему служи. Не наплаћујем те услуге. Вероватно што сам лицемер јер џабе помажем и не тражим повеље као ни гласове за то.

Радим на рачунарима од аудио обраде звука до видео продукције и обраде. Знате ви то добро, пуно пута сте ме молили да вам одрадим оно што ви заправо не знате! Креирам разне ствари на рачунарима. Радим два оперативна система као што су Виндовс и Линукс. Залудна сам будала која је и данас у преко четрдесет година жељна унапређивања сопственог знања. Не стидим се да кажем што то не знам. Покренуо сам и Аирсофт који је изузетан спорт за разне узрасте. Помаже у здрављу, орјентацији, сналажењу, тактици и што је најважније фер игри. И то сте покушали да омаловажите али нисте интересантни никоме са вашим непознавањем нечега.

Ова залудна будала бави се фотографијом. Бесплатно помаже промоције општине Косјерић. Ви то не радите јер немате појма. Ви ћете пре да платите некоме са стране да вам то одради него нама који се бавимо тиме и живимо овде. Сликам нашу природу и представљам је по свету јер сам залудна будала!

Залудна будала несебично даје док ви многи себе уграђујете у опште добро вароши. Вама је све интерес и бизнис, мени је довољно оно што имам и ако је мало али пуно је више када учиним да млад човек направи осмех јер сам му помогао да у нечему успе и да се осети уважен. Ви не залудни им затварате све време врата пред носом. Ви немате времена за будућност града, ви сматрате да сте ви бесмртни.

Ова залудна будала коју све време покушавате да разапнете на стубу срама не хаје за ваше поступке. Свако своју душу делима предодређује ком ће господару служити. Мој Господар је у дељењу, давању и праштању. Ваш је у лагању, преварама, клетвама и муљањима.

Ипак, хвала вам… Да није вас вероватно бих застранио као ви. Ви ме непрестано разрешавате угодности. Дрешите моје везе са материјализмом. И Богу хвала што постојите. Лепо је то Владика Николај рекао у беседи:

Благослови непријатеље моје, Господе. И ја их благосиљам и не кунем.  Непријатељи су ме више гурнули Теби у наручје него пријатељи. Пријатељи су ме везивали за земљу, непријатељи су ме дрешили од земље, и рушили сва моја надања у земљу.

И поред свега што ми желите, оног дана ако би кренули на вас и угрозили вам животе, бранио бих вас, не због вас, него због себе. Јер ни ви ни ја нисмо важни колико је важно сачувати добротољубље.

Ми смо господо тако пролазни у времену. Старимо из минута у минут. Онај који је данас дечак, године зрелости прелете и ето га у садашњем времену које ми имамо. Време пролази брзо. Питање је колико ћемо иза себе оставити добрих дела а не сплетки и мржњи које трају сваки пут тренутно.

Залудна будала не проводи све време на интернету као што ви мислите. Ова залудна будала још увек верује у књиге. Мотивишем младе да читају и поштују ћирилицу. Залудна будала чита, не бави се абровима, ником не подмеће ногу, има узак круг пријатеља и сарадника. Али вама то смета…

Залудна сам будала јер јавно говорим о свакодневници живота. Оној коју нам креирају људи на власти. Ја бих тако радо радио посао и уживао али ви ми то рушите. Ви сте ти који доносе законе а ти закони нас сваки дан убијају. Зато не смем да ћутим. Морам да зборим. Како се ви борите вашим реторикама, обећањима за гласове, тако се ја борим овом реториком за истину. Ако заћутимо сви па ко ће више икад знати шта је то истина, шта је правда а шта кривда?

Све вас поздравља залудна будала…

И на крају као по обичају и обећању следи ваша реторика:

