Кадрови варошке власти…

Да се разумемо у старту, ништа ја немам лично против људи који чине неку странку. Али, пошто ти исти људи чине структуру странке која води власт и утиче на живот грађана општине Косјерић, морам направити осврт.

Синоћ када сам видео ко све чини СНС странку у Косјерићу, схватио сам колико је та странка неозбиљна. Она је сачињена од људи који се деле на таборе. Није тајна ни мистерија да се СНС у Косјерићу дели на Милијана Стојанића председника општине и на Радисава Ђокића члана општинског већа Косјерић. Чињенице говоре јасно да је СНС главни одбор у Београду сменио Милијана Стојанића са функције председника одбора СНС Косјерић и да је тај исти одбор расформиран. Повереништво је предато млађем Ђокићу који се преко СНС-а запослио у ЈКП “Елан“. Дакле, то је истина и нема ту љутње ни од једне стране.

MAST

Раздор СНС-а осећа се у функционисању општине. Ђокићи су решили да освоје директорско место у ЈКП “ Елан“. Но, ту се супроставља друга страна исте странке. Садашњи директор овог комуналног предузећа подржан је од стране СНС-а. Међутим, сада се дешавају унутрашњи раздори странке.

Посматрајући синоћ ко иде са ким,  видиш из авиона подељеност. Али, морате схватити једну горку истину, да је СНС попуњен поводитим особама које чине Одбор странке. Радикали су некада били убедљиво снадбевени сумњивим типовима, нестабилним личностима, галамџијама и друкарама. Е сада је СНС испунио Одбор странке са истим тим људима. Такви ликови се не могу доводити да одлучују предлоге закона, предлоге кадрова и сл. Они то раде због ситних интереса које им понуде одређени табори у странци. Час ће заступати Радисављев клан, час Милијанов. Они су као циркуска трупа звана Курсаџије. Чињеница је да СНС у Косјерићу више нема ону снагу као на почетку избора. Одговорно трдим да су структурално у Косјерићу прсли као обланда за Ђурђиц 😉 Чланство им се расипа. Видно су разједињени а и даље ломе све пред собом зарад сопствених интереса. Тако се дешава на општинском Већу где Радисављеви не гласају за Туристичку а Милијанови гласају па на крају Туристичка награбуси. Ево сада је седница Скупштине општине Косјерић одложена, а требала је данас да се одржи. Опет све чека, све стоји због раздора у странци. Или конкретније речено због директорског места у ЈКП “ Елан “.

Не знам мотив некога ко је добио фин и пристојан посао у ЈКП “ Елан “ да се бори за директорско место које је смењиво. Дакле, интерес само зна тај клан СНС-а. Али искуство говори да ни по коју цену садашњи директор се не сме сменити ако желимо ово предузеће да остане нормално. Иначе прође ко оџак на црепани. Мима је добар и поштен човек и ако има ману звану СНС. Но, не треба гледати страначки дрес већ поступке појединаца а Мима је ипак добар кадар ЈКП “ Елан “. Ова екипа је незасита и мислим да је крајње време да мало оладе од свега. Господо, па проће ова ваша власт, како ћете после шетати улицом? Па да ли ви мислите да ће наредна власт бити састављена од идиота? Е па мало сте се преварили… Спустите лопту, негде ћете забрљати много па више нема повратка нигде 😉

А што се тиче Одбора СНС-а у Косјерићу. Искрено речено оно је трагикомично. Све сами интелектуалци који су способни да трачаре, да друкају народ и да уништавају све око себе. Жао ми је неких младих који су тамо и себе компромитују са тим друштвом. Бежите децо, њима се ближи крај. Шта тражите више са њима? Нити сте ружни, нити сте глупи али очито сте наивни. Бежите колико вас ноге носе. Ви сте њима само потрошна роба и ништа више… Неће вас запослити, неће вам пружити будућност. Испашћете на крају као изношене чарапе које се бацају и купују нове…

Ко су кадрови СНС-а?

Дакле, СНС има функционере по предузећима и установама. Директор дечјег вртића је напрасни љубитељ СНС-а и њихов кадар. Бринем се за ту особу јер када пукне ова власт тешко ће то прихватити јер се превише ложи на ту функцију. Некад ми се та особа јављала, свраћала али од како критикујем СНС не познајемо се. Директорка основне школе била је кадар ДСС-а. није прошло много од победе напредњака и она прелази у СНС. Заиста ме чуди одлука кад је ДСС у коалицији са СНС. Ево техничка школа добила је новог директора који је кадар СНС-а! ЈКП “ Елан “ директор напрасни љубитељ СНС-а. А клели смо се у њега да је одан демократама. Директор Дома здравља је кадар Нове Србије, а бивши директор је сада посланик СПО-а у Вучићевој влади. Илџо је овде испао победник, човек се брине о здрављу болесника а не као колегиница што чини болесну владу 😉

И на крају…

Поред свега овог што сам вам предочио а сви ви то знате само не пишете већ ћућорите о томе, општина Косјерић је готова! Ови о којима сам писао има да се љуте и поново смишљају неку смицалицу за мене па ће без обзира на све наставити по старом. А ви ћете седети ту негде за компом и читати све ово. Једни ће рећи е свака му част, неки ће се плашити за моје здравље, неки ће рећи да сам залудна будала итд. Е па господо не осећа свако позив за правду. Не мора свако да јуриша на митраљеска гнезда али може који хитац да опали. Док се господа политичари свађају због сопствене похлепе, ја данас идем да одјавим интернет, мобилни како би прешао на јефтинији пакет јер немам пара као они. Није то био велики рачун али сада у времену малих и дводелних плата је превише. Од лета остаћу без посла због таквих полтрона и подгуза који чине власт. Биће пресрећни, ваљаће се од смеха, ликоваће што нећу имати посао који радим од 1993.г. Уосталом то је само мој проблем и само моја мука. То вас не интересује јер није ваш него мој проблем 😉 Али бар нисам ћутао, нисам дрхтао и надао се милостињи политичких смрадова! Нисам кришом говорио лоше о некоме као би се њима додворивао да би они мени помогли. Не плашим се политичара, спреман сам на све њихове подлости. Наставићу да пишем. Можда сам ја за неке залудна будала и идиот, али нећу се смирити док не угледам Косјерић испуњен људима који су насмејани, срећни. Нећу се смирити док се овој омладини не отворе врата могућности баш овде у овом малом Косјерићу. Нећу се смирити док се не отерају сви ови који само мисле о својим гузицама. Већина вас неће ме разумети, неки ће мислити да ја радим за неког. Вероватно нека завера постоји у мом случају. Шта год мислили само један зна истину а он је Бог Господ.

Не знам од чега су вам стомаци када и даље гутате оволику неправду. Свака вам част на челичној вољи, доброти и праштању. Бољи сте сви од мене када толериштете сиромаштво и посматрате својим очима оне који вам доприносе лош живот. Скидам вам свима капу… Ја сам грешан и најгори кад пишем о томе…

kul-karikaturisti

