Позив на линч учитељица…

Јуче сам направио осврт на дешавања у ОШ “ Мито Игумановић “. Али данас сам разочаран у људскост људи. Неко ми је тутнуо листић у руку, мислио сам да је нека реклама. Али оно што сам видео ме згрозило. Неко је одштампао на том листићу слике четири учитељице где пише:

“ Оне руше традицију! Похађања наставе више од пола века дугу “…

Па испод слика пише:

“ Немој то да им дозволиш “!

Ја сам ово протумачио као позив на линч ових учитељица. Најгоре је што су деца увучена у цео овај циркус. Срамота је да деца деле ове листиће. Полиција мора реаговати на овај инцидент. Мора се утврдити ко је штампао и ко је иницирао дељење овог листића. Да ли би се ико од вас осећао пријатно да вам нека будала одштампа слику и напише неке сличне наслове? Шта  треба да значи: “ Немој то да дозволиш“? Како? Каменом! Летвом, пљувањем, јавним линчом, спаљивањем на ломачу, шишањем путаче на глави! Заиста срамота!!!

Ликове сам намерно префарбао из поштовања према приватности.
Ликове сам намерно префарбао из поштовања према приватности.

Разумем ја да је данас тешко живети. Разумем да је тешко плаћати превоз деце са села. Али неразумем овакво позивање на линч. Схватам да је народу кратак фитиљ. Али ви сте просветни радници, људи који би требали да буду глас разума. Не смете дозволити овакве појаве ма колико били огорчени. Разум мора победити сваки бес и спречити хаос.

Ако сте желели да спречите мењање смена онда сте морали прво да размислите како и шта. Овако сте сами себе осудили на згражававање здравог разума. Закон је јасан а њега је донео онај кога сте ви гласали! Ви сте ти који сте сами себи ускочили у стомак. Корен свих лоших закона су погрешна гласања. А знам сијасет вас који се сада буните да сте подржали власт. Ваша школа и ви просветари подржавате министра Вербића. Где сте да се прикључите просветарима који се боре за ваша права? Цео живот наша школа бојкотује промене а сада би да то реши на некакав вандалски начин. Е па господо сада живите свој избор.

А децу сте уплели у овај срамни начин да се изборите за ваша права. Ја разумем борбу за права али немам права да никог на овакав начин да прогоним.

Дете долази уплашено и каже мајци неки старији дечак питао његовог друга код које је учитељице. Он је рекао име а овај му на то каже добро је нећеш добити батине јер ниси ђак од ове четири. Пазите! Деца су то схватила као лични обрачун. Нисте ни свесни шта сте изазвали. Ово је за сваку осуду.

Обратите се вашем министру Вербићу којег подржавате јер не протествујете са својим колегама против њега па самим тим сте уз њега. Полиција мора истражити овај случај јер је заиста узнемиравајући.

Могло је све на културан и разуман начин да се реши. Ја ћу свакако подржати оно што је најбоље за децу али овакав начин обрачуна јавно осуђујем.

Срамота је и бедно да децу увлачите у ваше обрачуне!

