Из ћеифа дижем руку да се зулум настави…

30 мар 2015 од Иван Стефановић

Одржала се седница Скупштине општине Косјерић до душе први део а сутра се наставља. Накупило се много тачака дневног реда а и каснило се. Сад мора све да се то отаља јер све је каснило и то због разних унутрашњих страначких проблема. Прво су се свађали између себе, ратовали су напредни табори, па председник Скупштине отишао на одмор и као што сам већ писао све је то рађено док се не закрпе рупе и не обезбеди већина. А чујем да је одборник из редова Расима  Љајића дигао руку и дао подршку владајућој коалицији. Одавно је познато да су Расимовци косјерске узданице коалиције. Данас је то још једном доказано па господо нема љутње на нешто што је очигледно. А СДП овде има велики проблем што странку чине ипак нормални људи али немају утицаја на одборничка места. Све што иоле нормално покрену неки ће одборник то засенити контрадикторним дизањима руку…

Цела ова ујдурма око основне школе заправо је кратког даха. Подсећа ме на ону Цукићеву песму: “ Ја сам твој тренутни лек за тренутно лошу ситуацију “, мада стихови могу да се примене и на Расимовце 😉 У сваком случају дигла се беспотребна галама. Не знам ко је победио у овој причи али проклето знам да су деца изгубила. Била су увучена у неукусне игре маторих. Сва ова дешавања показују колико смо ми заправо мали и недорасли. Сва ова фрка показала је насловницу песме од Партибрејкерса “ Грамзивост и похлепа “.

Хистеричност, бес и нагло повлачење. Тако се све завршило. Планула је у једном тренутку свест а онда је она брзо покупована па су се букачи вратили под ланац задовољно лижући коску за глодање… Што би народ реко: “ Тресла се гора родио се миш “…

Једино ми је драго што није она друга СНС струја успела да смени Милијана Стојанића! Не могу да верујем да ћу ово речи али морам: “ Милијане царе“ !!!

Уз много речи и много буке настаје мук и тишина. Слабо ко је осудио и онај памфлет где су четири учитељице стављене као да су највећи криминалци. Ваљда су сада људи потрошна роба па су сви констатовали да је најбоље ћутати. Е сад да сам ја тако делио листиће са сликама ових из власти одма би био на ломачи спаљен. Не само ја него сви ми мали смртници ове вароши који немамо бизнисе и странке 😉

Ако опозиција жели власт и окупи људе који ће гледати сопствени интерес онда чему мењати ове садашње? Морате схватити да идућа власт не сме радити такве ствари уколико желимо нормалан живот ове општине и ту више нема шта да се прича. Дозовите се једном памети и престаните да мислите само на своје гузице и интересе.

Док не дођу нове афере живот иде даље и то онако како смо већ навикли:

Горчина, депресија, немаштина, проблеми, пуцања и редовна затуцавања…

NaprednoНа крају једни стихови:

“У вихору као ватра, бојевима љутим вођен, палио је један ратник село где је рођен…“

Ко има уши чуће, ко има очи видеће…

Skrapez
#skrapez #serbia #fujifilm #river
март 2015.
П У С Ч П С Н
« феб   апр »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Категорије

Архиве

