Да се разумемо…

6 апр 2015 од Иван Стефановић

Шта год покренеш добро једноставно то није добро све док су на власти ови што јесу. Просто смо варош коју нико не ферма и не поштује. Цементара Титан како чујем вазда рађе прима пожежане и ужичане док за наше мештане из неког разлога нема места. Ево на конкурсу за полицију ни један мештанин општине Косјерић није примљен. Просто су нам врата затворена. Немам ја ништа против пожежана и ужичана, они људи користе могућност а ми ето немамо никакву. И стално је ту присутно некакво оправдање и разлог…

На Радио Косјерићу постојале су две омладинске емисије, једну су радили основци и звала се БУНТ! Другу су радили средњошколци која се звала БУМ 31260. Но, БУМ 31260 покренула је Коактива фабрике цемента Титан. Лепа је то замисао да један индустријски колос помаже младе људе али није то баш тако идеално као што се приказује. Управни одбор Коактиве ( или шта већ) одлучио је да откаже сарадњу са екипом која је радила ту емисију. Понудили су основцима да их преузму и да се не зову Бунт већ БУМ 31260. Прво сам био затечен а онда сам просто дигао руке од свега. Из неког разлога наставници су то прихватили. Уједно су подценили институцију звану школа! Коактива је просто одбацила екипу деце која је радила емисију БУМ 31260. Нису се уопште освртали садржајима те емисије. Критиковао сам јавно чисто да Коактива мало коригује рад неискусне деце. Ништа се није десило. Е сада ајмо да преузмемо нешто што има организацију а није наше па да то туђе буде као своје. То је та филозофија. Ја сам замислио Коактиву да окупља креативце разне школоване кадрове и да је то један тим који ће да ради на свим пољима, па сам очекивао једну такву емисију. Али чињенице говоре да то није тако иначе не би узимали уиграни тим једне основне школе. У сваком случају од две емисије настаје једна а и та једна до јуна ће престати да постоји јер се Радио Косјерић формално гаси.

Основна школа је подценила себе као институцију која може сама да има свој програм и рад, а Коактива је разочарала децу коју је просто шутнула као непотребну. И то доводи до ланчане реакције. Та деца имају другаре који ће Коактиву да гледају сада другачије. Беспотребни потези и непромишљени. Не гради се срећа на туђој несрећи каже наш стари народ. Коактива то није тако видела. И онда наравно ти људи који тамо раде мисле да их ја из неког разлога “ мрзим “. Напротив, када су се основали био сам одушевљен јер коначно има некаква организација а видео сам ту младе потенцијале. Но, ипак то није то. Све су то бледе акције које покушавају да копирају некадашњи K-Town.

Исто тако оно што многи виде али ћуте па Коактива не чује или чује па се прави Тоша је да све пројекте освајају на конкурсима у Титану. Ипак ако цементара жели да помаже Коактиву нека то бар ради мало дискретније јер то смета многима. Не иде то тако. Да се разумемо, Коактива је добра организација само се мало погубила и превише је летаргична. Но, разумем и да је тешко покренути било шта у Косјерићу. Али ипак мора се наћи начин и реално оправдати поверење оних који им спонзоришу рад.  Исто тако је чињеница да је Коактива индустријски маркетинг и то је нормална појава у свету. Млади и насмејани људи. Увек се насмејем оним картонским новинама што издаје Титан Косјерић. Као “ Кула стражара “ од Јеховиних сведока. Све је дивно, све мирише на љубичице, ликови су сви насмејани, пажљиви, деца, деца и екологија и сл. Из неког разлога сви су ућутали о вечитом проблему загађивања ваздуха. Ваљда смо дигли руке од свега. Све ће се свести на то да ће Косјерић постојати док је Титан у функцији.  Па ћути и не кукај на лебац који једеш. Све је идеално а ништа заправо идеално није…

Позиван сам да попричам са Коактивом, да се изгладе неспоразуми. Ја заиста немам никакав неспоразум са њима.  Није ми намера да их компромитујем али није ми ни намера да прећутим неке ствари. Ништа нису они страшно урадили осим што су те клинце одбацили врло непрофесионално.  Ипак је то неискуство и можда превише опуштенција. Коактива треба да постоји, све су то добра деца и што се мене тиче ако им затреба моја помоћ увек ћу бити на располагању. Мислионик им стоји на располагању за сваку добру акцију и за свако опште добро грађана општине Косјерић.

Ова критика није злонамерна већ је из добрих намера и надам се да екипа из Коактиве не размишља као политичари па све мисле да је напад и некаква завера. Желим вам пуно успеха и пуно младих, насмејаних лица која ви помажете и мотивишете да стварају…

Фото: И.Стефановић

Фото: И.Стефановић

Mali predah na padini
#nature #survival #fujifilm #serbia
април 2015.
П У С Ч П С Н
« мар   мај »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Категорије

Архиве

