Радио Косјерић, шта то беше?

И примиче се то коначно гашење Радио Косјерића! У јуну ове године коначно ће одахнути власт општине Косјерић, коначно ће им се остварити сан да Радио Косјерић више не постоји.

Постао сам равнодушан према целокупној ситуацији која се дешава. Са неке стране једва чекам да се то деси, а са друге стране жао ми је толиких година улагања и борбе за ту медијску кућу. А кад видим колико ову власт не интересује судбина шест људи осетим у себи радост јер ће ти који чине власт далеко горе проћи од нас који губимо посао.

Власт у Косјерићу чине људи који су оличење нечег чега смо се некад стидели и сматрали лошим. Но, Вучићевим доласком на власт то лоше је сада у доминацији. Но, и то ће проћи. Све пролази па и њихова владавина мора проћи…

Трагично је колико они немају појма како функционише један радио, телевизија или новине. Они гледају на радио 106 и кажу: “ Како ради тамо један човек а код вас 6 “? Као прво господо незналице, та прича у бранши новинарства коју протурате изазвала би спрдање. Стручни људи не би веровали да то изјављује једна власт, мислили би да је то некаква шала. Један човек не може да ради све! То је физички немогуће. Новинари морају да раде на терену и морају да се разумеју у то што раде. Али ви сматрате да је радио разглас који чита оно што вама одговара. Ако ви мислите да тако функционише један радио онда сте у праву. Један човек напакује музике и оде до Милијана да би овај истртљо његову причу и тај човек врати се у студио, обреже почетак и крај снимка и пусти изјаву. То није радио то је најобичнији разглас! А ви сте навикли да оба медија играју како ви свирате. Зато нестају медији јер ви сте господо на власти најобичнији нарциси. Вама критика никако не одговара а да не помињем и непријатна питања.

1397963534_ff96688ed0

И ја сам имао своју радио станицу где сам сам радио али искључиво забавни програм. У то време сам користио један рачунар и то пентијум на 166 мегахерца брзине. Али, нисам радио новинарске прилоге јер је то немогуће. Новинар мора да има две или три стране саговорника око једне теме. Није новинарски прилог ако само Милијан каже као председник оно што хоће. Њему се морају постављати и незгодна питања. А уколико он оптужи другу страну рецимо опозицију, мора се и она снимити. То је права вест и новинарски прилог. Наравно, тога нема одавно ни на једној радио станици у Косјерићу. Вама су се сви додворавали, али то је још од ДС-а тако…

Вама господо из власти собзиом како се понашате следи једна велика говњива мотка. Не од мене, ја вас нећу пипнути, али ваши гласачи хоће. Не због радија, већ због тога што сте на власт дошли уз помоћ лажи и што сте наставили да лажете. Нико више није луд и ћорав да не види колико смо због вас пропали.

Па ви немате пара ни за неке бедне отпремнине радницима радија. Ви немате ништа мученици јер сте толико неспособни да се сав ваш рад своди да примате плате. Хвала вама и Вучићу што сте нас довели да се осећамо као попишани. Тај осећај је ресет свести и добро је да се десио. А све је више народа који се тако осећа.

Чекам дан када ћу стајати испред општине да вас гледам како покуњено одлазите са власти. Нећу ликовати, нећу ни реч рећи. Само ће нам се сусретати погледи. А тешко ћете ви преболети ваш политички крах. Али ако мислите да ћете проћи некажњено по закону када одете е томе се не надајте. Биће ту пуно посла…

А то што ће се угасити Радио Косјерић то је и онако већ виђена ствар. Хтели су то и демократе да ураде, ма хтели су и они са којима сам ја био у политици, али ви сте победници 😉 Ви напредњаци треба да се зовете ватрогасци, ви све гасите. Но, причи није крај, тек следе приче о вама и нама…

