Премијерно премијерово хвалисање на Б92

Синошњи интервју на Б92 са премијером Србије толико је најављиван са там там бубњевима да сам једва чекао да видим и то чудо како новинари прже Вучића са питањима. Но како то бива вазда и увек и све у складу са оном народном “ тресла се гора, родио се миш “ тако сам и ја синоћ после 20 минута променио канал и гледао Сунђер Боба Коцкалонеа.

192597206655622113d6593536349602_v4_big

Премијерово обраћање је било по мени језиво. Човек прича тихим тоном, љубазан и кад застане као да слуша преко радио везе шта да каже. А новинари ко новинари, седе и нешто као питају а све је то тако килаво да се види колико фали једна Оља Бећковић. Уредник Блица је хтео да прасне на Вучића али као да је морао да се суздржава иначе…

Б92 више није Б92 већ је то неки софт стил који би да чачне али не много за сваки случај.

И опет је Вучић кренуо са причама које мени изазвају бес. Ми ћемо живети боље, ми ћемо имати свега, иде нам добро, суфицит, дефицит, трт – мрт и све се своди на велике наслове са малим причама. Док стигнемо у тај његов бољи свет у међувремену остајемо без посла, људи прскају по свим шавовима, све је више злочина, крвопролића, насиља.

Но, тако је то док они који још имају неких пара па ћуте и надају се да њих неће затећи сиромаштво. Али, из дана у дан то сиромаштво узима све већег маха. Премијер Србије је убеђен да нам иде набоље јер он гледа бројке и слова на папирима. Од статистика не види дроњав народ.

Синоћ док сам гледао тих двадесетак минута немоћне новинаре и надмоћног медијског мага, схватио сам да ту више нема помоћи. Опозиција је унакажена. А некад стичем утисак да сви имају једног газду који им одређује кад ко игра у ком полувремену.

utisak-nedelje

Б92 изгубивши “ Утисак недеље “ добио је плишане меде који су заменили једну Ољу Бећковић која је радила посао тако што није дозвољавала да јој политичар намеће причу већ је истеривала питања до краја и најситнијих детаља. Код Оље Бећковић саговорници су муцали и збуњивали, без Оље Бећковић новинари замуцкују и сатаре се…

Све је постало јасно и немам више шта рећи…

Склоњени су сви они које власт не може надиграти у дуелима реторике. Постављени су туњавци без муда који дрхте и у подсвести имају страх од режима. То је то! Циљ је остварен, сада имамо телевизије које неспутано раде за оне који нам обећавају добро а нама се лоше пише…

Од чувеног УТИСКА НЕДЕЉЕ Б92 синоћ имао је СТИСАК НЕДЕЉЕ…

