Јефтина радна снага…

16 јуна 2015 од Иван Стефановић

Премијер Вучић започео кампању да летујемо у Србији, не знам да ли да плачем или се смејем. Не знам које сам године ишао негде на летовање, сада гледам како да избегнем да одем до продавнице јер ме то скупо кошта. Како су напредњаци дошли на власт, ми смо све сиромашнији и беднији. То је жива истина, то је очигледна слика, то је сурова стварност која нас окружује и са којом живимо…

Karikatura-949-Titanik-Srbi

Сваким даном све се више суочавамо са немоћним стањем. Ако си приватник, радиш као коњ плаћајући држави разне дажбине, проводиш на послу цео дан и на крају кад све сабереш и одузмеш схватиш да си мазга која годинама ради и тегли за друге ( државу ) а држава те сведе да се осећаш као последњи бедник. Заправо, радиш и рмбаш таман да ти остане да имаш да једеш.

Ја сам човек који у последње време мирно сагледава пропаст своје фирме коју ће угасити држава. Сваким даном идем ревносно на посао, радим оно што сам и радио, а над главом ти се смеје кловн Александар Вучић све са шминком европских интеграција. Пођем од куће ка послу који се 1 јула гаси. Гледам људе око себе како иду некако утучени. Аветињски град којег смрт једе сваки дан, аветињски град из којег беже сви који имају шансу. Аветињски град који ће свесно све нас прогутати који немамо где да одемо… То је једна чињеница од које ти се диже коса на глави!

На власти у општини тешки лицемери, незналице, похлепни ликови који само гледају да подмире своје гузице. Брига их, једноставно они су подмирени. Нема их нигде осим кад треба да се хвале. Ево данас слушам председника Скупштине Тулимировића, огласио се да су набавили ракете за противградну заштиту. Човек се занео у причи, ма то су касетне бомбе за небеска дејства, најновија стелт технологија коју смо ми добили као привилегију. Еј, он о томе наглаба, о нечем што је нормално да се има. Где је у решавању конкретних проблема којих има на све стране? Само се огласе кад им неко ето нешто да а они онда изађу пред новинаре да се трте и хвале као да су отворили космодром на брду Град! А то што им је општина бедна, све празнија, све депресивнија неће да говоре, ваљда зато што је можда крива претходна власт а они јадни ето немоћни да то реше па неће да дају оставке и своје плаћене функције понуде неком способнијем…

Цела Србија нам се смеје због Милијана Стојанића, постали смо спрдња. Али не треба само њега помињати као негативца, 10 пута су гори ови око њега.

Цео живот уздижеш свест, улажеш у стицање знања, вештина да би те напредњачка власт свела на берача малине, копача канала, јефтину радну снагу где те свака шуша може избацити са посла, уцењивати за мале паре. Ћутањем смо своје достојанство изгубли. Сада смо у фази када јуримо сваки посао како би преживели. У том хаосу, зебњи и грчу не схватамо да нисмо ми проблем, нисмо ми незналице, нисмо ми нерадници. Треба да схватимо ми као народ да су на власти сви наши проблеми, сиромаштва, неукуси, правила и игре. Да су у фотељама нерадници, незналице! Ми смо народ који жели да ради, да живи од плате, да може себи приуштити и неки одмор, путовање, осмех на лицу. Спали смо да нам премијер провлачи причу како је супер летовати у Србији, али није рекао да је мислио на дворишта или терасе зграде у којима живимо…

Mali predah na padini
#nature #survival #fujifilm #serbia
јун 2015.
П У С Ч П С Н
« мај   јул »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Категорије

Архиве

