Нико није крив, никоме није ни стало…

Данас је одржана седница Скупштине општине Косјерић. Последњи пут се дискутовало о судбини Радио Косјерића. Мислио сам да у својој каријери не може ништа да ме изненади у политици али слушајући снимак седнице схватио сам да се варам.

Живан Ђорђевић, одборник СНС-а данас је показао право напредњачко лице. Његово коментарисање о судбини радника Радио Косјерића је типичан пример лицемерја и себичлука. Он господин користи прилику да говори о кошаркашком клубу. Он пореди игру и посао. Ко је упропастио КК “ Црнокосу “ ? Господо, овде народ ради сваки дан, нема викенда, нема празника, ради се. А ви сте сисали буџет због игре са лоптом. Он човек не осећа кривицу ни одговорност што се гаси једна фирма. Типично за напредњачку власт, њима ништа није свето, ни људске судбине, ни опстанак породица. Њему је најжалије што више њихов клуб не ради. Е па господине Живане, плати из свог џепа клуб и играјте до миле воље… Живан је учесник у власти и ако ова општина пропада он заправо не осећа одговорност. Е па господине мало си се превеслао у томе. Сви ћете одговарати оног дана када спаднете са власти, то вам ја обећавам!

Из опозиције госпођа Бранка Матић мало цинично коментарише причу о нама. Ни она не осећа одговорност. А и што би, кад није осећала одговорност после оних линчева са четири учитељице, шта има да јој значи шест породица које иду на улицу. Можда ће и нас шест са радија неко да одштампа на лист папира и дели по гради да нас народ мрзи и линчује. Ипак, изненадио ме је њен цинизам али опет хвала јој што више нећу бити у заблуди да је то особа која је вредна пажње.

И на крају су сви дигли руке а ми радници ћемо како знамо и умемо. Ја се нисам надао подршци власти, њој није стало до овог народа, они су само мале бедне слуге шефа слуга Александра Вучића који има газдарицу Ангелу Меркел.

А одборник Мићо Стојковић као резервни играч напредњака ускаче поново и спашава кворум седнице. Човек се понаша као НЛО ( неидентификовани летећи објекат ) који је пао са Марса. Коју он има рачуницу што тако на своју руку подржава СНС и село се пита али јако ме је разочарао као школован човек који сам себи одузима достојанство и поверење људи. Не могу да се сетим ко је још данас ускочио и помогао власт али то је ионако све нормално у Србији. Најгора ствар што он има одборнички мандат захваљујући странци Расима Љајића аи он очигледно не поштује њене одлуке већ наступа како му се ћефне.

Неће ме изненадити колаборација опозиције са позицијом. Дошло је време да су се многи упрпили због губитка радних места па верујем да ће многи опозициони кланови помагати ову власт не што воле, већ што морају.

А ти народе када изађеш опет на изборе, гласај оно што заиста сматраш да ваља а не што те телевизија приморава…

11054459_672035786241412_5685434160050346899_n

