Одсвирао нам наш радио…

14 јула 2015 од Иван Стефановић

ЈП “ Информативни центар Косјерић“ или Радио Косјерић одсвирао је своје… Дефинитивно није ушао у процес приватизације захваљујући грешци Председника Скупштине Косјерић који је 29.06.ове године заказао ванредну седницу Скупштине да би је исхитрено одложио јер је протумачио по своме продужетак приватизације. Уопште није размишљао о испуњењу рокова и услова који су тражени. Аматерски потез господина Драгана Тулимировића и нестручност убили су ЈП “ Информативни центар пре времена “… Данас у својој изјави за Радио Косјерић све време се пере од одговорности. Најтужније је када у својој изјави каже да је долазио на састанак колектива Радио Косјерић као грађанин ( приватно лице ) а не као председник Скупштине. А шта си ти Тулимировићу тражио као приватно лице машући папирима Скупштинским у нашем клективу? Нудио си да фалисификујеш Одлуку како би нас  као најме “ спасао “. Тада си признао своју грешку. Искрен да будем, ја просто не верујем да се све ово дешавало случајно и грешком. По мени све ово личи на припремљен маневар и операцију “ пусти радио низ воду “…

Постоји одређена веза у свим овим дешавањима која се одигравају са судбином шест запослених у Радио Косјерићу. Синдикат општине нас одбија, па ту су одређене изјаве на седници Скупштине где су се одређени трагови открили изјавама да поједини одборници не сматрају себе одговорним што се гаси фирма и што ће шест људи завршити на улици као пашчад.

1397963534_ff96688ed0

Лицемерје Зорана Урошевића чувеног финансијског саветника председника општине када  онако безбрижно каже: “ што мора плата за јул месец да се исплати радницима “ ? Трагикомична изјава председника општине Милијана који каже: “ ја сам заплакао на излагање директора радија “… Као њему жао нас шест што остајемо без ухлебљења. Буквално смо препуштени сами себи. Нико нас не третира као људе и грађане ове општине, као раднике.

Нема везе, Радио Косјерић би био угашен те угашен али оно што је чињеница је тај немарлук, безобразлук и равнодушност функционера на власти. Исхитрена ( или смишљена ) одлука да се заказана седница Скупштине за 30.06.2015.г. одложи довела је да ми не уђемо у процес приватизације и да ће нас просто угасити. Нећемо имати ни оних бедних 6 месеци Бироа! Не знам ни да ли ћемо добити ону бедну отпремнину.

Одговорност је утврђена, ми знамо шта се десило али вама као народу и људима који сте дали преко 700 потписа да нас подржите, ови политичари ће пласирати приче да нису криви и да је то држава тако одлучила. Држава јесте условила али они нису одрадили на време оно што су требали да ураде!

Због тога се захваљујем политичарима – џаболебарошима који су се удомили за дебеле плате што ћу захваљујући њима, политици коју подржавају да завршим на улици. Трагично је то што нас нису ни планирали за ребаланс буџета, што су хтели себи да повећају плате и што такви људи на грбачи народа живе као мали цареви. Најгора пошаст ове општине задесила се доласком СНС-НС и ДСС коалиције на власт. Њихови кадрови су сакупљени са политичког сметилишта.

Знајте да је Радио Косјерић за који дан препуштен забораву. А да су људи који су ту провели две деценије препуштени сами себи. Никог није брига за нас. Мени лично ово не пада тешко, ја сам био свестан од самог доласка на власт давне ‘2013.г. ових шарлатана да ће нам се дешавати само најгоре ствари. Сматран сам тада за будалу и да сам мизеран. Данас сам проклето у праву а етикету “ мизеран “ сам добио још те године када сам почео да пишем на Мислионику.  Сада су они мизерни а Мислионик је за њих медијски колос који је прешао давно милионску посету…

Оно што сада изгледа као њихова победа, на крају ( ускоро ) претвориће се у њихову срамоту.  Као што сам био у праву ‘2013.г. Показаће се ускоро и ово што написах…

П.С.

Испунише напредњаци животни сан Драгана Вујадиновића, Радио Косјерић више неће постојати…

10712858_322509967929256_5745198863775838432_n

Skrapez
#skrapez #serbia #fujifilm #river
јул 2015.
П У С Ч П С Н
« јун   авг »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Категорије

Архиве

