Штрајк штрајку…

Најавили смо штрајк за данас. Штрајка неће бити јер пут безнађа обесхрабрује сваки бунт. Игнорисање невољника од стране власти постаје болесна појава друштва… Људи често дижу руку од свега јер су депресивни и депримирани. Али свака власт и игра на ту карту да се бунт обесхрабри.

Да ли је штрајк постао бесмислен у Србији?

Ова власт просто не примећује народне муке, апеле, запомагања, једноставно те шутне да цркнеш и то је то…

Лично ми се не допада одустајање од штрајка моје фирме. Наивно веровати лажовима власти је сулудо. Али ја се ту ништа не питам па само могу да констатујем капитулацију. Обећања власти да ће решити проблем Радио Косјерића ме подсећа на једну анегдоту мог рођака. Био је клинац, стално је стрица питао кад ћеш ми купити бицикл и наравно, после сто питања овај му каже: “ Добијаш бицикл о куковдану“. Мој рођак није знао значење речи па је изашао еуфорично на улицу и повикао: “ Урааа! Цркнитееее, добијам бициклу о куковдану“… Тако испада и наше одустајање од штрајка, урааа добићемо плате о куковдану.

Ја се извињавам свима који су хтели да подрже наш штрајк, извињавам се што сам објавио ту одлуку која је званично предата властима а неће бити реализована. Радио Косјерић неће данас почети са штрајком и ако нема никаквих назнака да се реши ова агонија коју намеће политика власти у Косјерићу.   Од сада само могу да верујем сопственим одлукама.

И даље смо на истом. И даље се чека решење са неба а небо чека да ми мрднемо дупетом. Искрен ћу бити, страшно сам разочаран што се лако дижу руке и што увек добијем потврду да сам био у праву тек кад све пропадне.

Напредна политика је победила свако достојанство, сваку енергију која би покушала да се супростави неправди. Некад себе видим у сред мрака како држим сијалицу а са свих страна лети камење како би је разбили. Време кртица и слепих мишева је дошло…

172474_100695206679940_6522629_o

