ОДБОРНИЦИ! ГДЕ СУ МОЈЕ ЗАРАЂЕНЕ ПАРЕ???

Данас је седница Скупштине општине Косјерић. Данас би требали одборници да изгласају ребаланс буџета како би исплатили коначно две ипо плате радницима Радио Косјерића. Радио Косјерић захваљујући катастрофалној одлуци председника Скупштине није ушао у процес приватизације. Уништена му је и последња шанса за опстанак. Шест радника иде на улицу. Да зло не спава и да се агонија наставља, радници овог медија не могу никако да дођу до својих заслужених ( малих ) отпремнина. Закон је неумољив, отпремнине тек када се радницима исплате сва дуговања.

Председник Скупштине... '' Није ово музика за моје уши ''

Политички зачарани круг и унутрашњи сукоби у О.О.СНС Косјерић и плус незадовољни коалициони партнер ДСС доводе раднике овог  медија у веома незахвалну ситуацију. Немају никакве исплате, дугови се гомилају, рачуни стижу а не можеш да нађеш ни други посао док ти се овај сада води још увек а како да га напустиш док не примиш отпремнине? Бездушност локалних политичара превазишла је све мере и границе достојанства. Очигледно је и види се из авиона да се они боре искључиво само за сопствену корист, да није тако видео би се у Косјерићу некакав бољитак.  Толико су се занели у сопственим сукобима да и не примећују колико су уништили ову општину. Собзиром да сам рекао да више нећу писати о политици морам да вам кажем да сам просто принуђен да укажем јавности шта се овде дешава и колике ми имамо проблеме захваљујући власти. Уколико се данас не реши проблем са платама радника Радио Косјерића покрећем један општи политички рат против свих оних који учествују у власти у овој општини.  Сваки дан ћу на медијима питати где су моје паре? Сваки дан кад год неког од њих угледам на улици, гласно ћу прозивати и тражити моје паре. Нећу се смирити док се ова неправда не исправи. Знаћу данас који одборници неће подићи руке за ребаланс буџета, те људе ћу јавно прозивати како на медијима тако и на улици: “ ГДЕ СУ МОЈЕ ПАРЕ“ ?

Ја не желим да изазивам никакве ексцесе, насиље и сл. Само ћу користити речи и питање: “ ГДЕ СУ МОЈЕ ПАРЕ “? Питаћу одборника који не буде гласао да ми плати рачуне за струју, воду, рату кредита. Шта ћу, нема ми другог избора јер због таквих одборника ја срљам у пропаст. Зато господо немојте мислити да не смем, да се бојим и сл. Ја немам више шта да изгубим!

Зато апелујем на све вас да данас решимо коначно проблем који траје исувуше дуго. ГДЕ СУ МОЈЕ ЗАРАЂЕНЕ ПАРЕ???

