ТВучићев ријалити

Укључим Бе 92 да би гледао цртаће, волим да се опустим уз сјајан хумор наших верзија Пингивина са Мадагаскара и сл. Али! Уместо цртаћа видим неке људе блеје, јаооо па то је Велики брат! Брзином светлости стиснуо сам даљински бежећи од идиотизма. Не могу да верујем да људима није досадио ријалити. Велики брат, Парови, Фарма! Скуп лузера, нарцисоидних недојебаних ликова, заборављених естрадних звезда чија се каријера одржава ријалитијима и скандалима. Имам невероватан порив гађења према таквој врсти забаве. Чак ми то изазива некакав јед и бес. Ваљда сваки дан видиш око себе неукусе, некултуру и само ми још треба да ми окупирају телевизију. Хвала Богу имам алтернативу а то су канали попут Националне географије, ХБО и сл. Мада сам јако љут на Телеком што су загадили Опен ТВ са Пинковим срањима… Оно је рециклажа смећа од канала.

Дакле, кренули су са пуном артиљеријом неукуса, кича, будалаштина на свим телевизијама. Долазе бре избори! Треба затупети народ, треба појачати дозу опијата јер народ је мало постао имун на један ријалити, ајде да му крнемо три капсуле од 800 милиграма дневно. До избора ће то штекати а нус појаве после нису битне. Обично нус појаве после избора буду у виду горког кајања, разочарења и сиромаштва…

Али највећи ријалити је када премијер Србије Александар ТВучић наступа са обећањима, оптимизмом којег само он види и осећа. То је бре опијат за широке масе. Али, ако ТВучић сазна да су ријалитији гледанији од њега, има да Тасовац предузме све мере како би се тај шунд смањио. Али не верујем да ће ТВучић  напасти оно што му доноси редовне победе на изборима…

Ево класичног примера дератизације свести…

Човек пола сата ми прича како једва саставља крај са крајем да би на крају закључио да ТВучић није лош вођа државе… Видео и слушао и остао без текста. Заиста ТВучић ријалити ради беспрекорно! Тај ријалити је сјајна хипноза. Можеш да кукаш на живот до миле воље али на крају да похвалиш оног који ти живот загорчава. Ја сам задивљен технологијом ТВучић…

аутор карикатуре: Душан Петричић
аутор карикатуре: Душан Петричић

Карикатура Душанова је за крај и све је рекла…

Ко задњи изађе нека угаси светло…

