Нисам одавно о овим нашим ;)

7 окт 2015 од Иван Стефановић

Од како ме власт Вучићева и ЕУ интеграције ослободиле посла постао сам бољи човек! Еј, ја сам незапослен и тиме се дичим. Ја сам бре пример реалних мера Александра Вучића. Ја сам део реформи. Па мало ли је? Не могу још увек да нађем посао али се надам да ћемо ући у ЕУ и да ћу живети од социјалног европског програма 😉 Кад уђемо у ЕУ, постаћу професионални нерадник. Шта има да радим? Кад уђемо у ЕУ пићемо мед и млеко. ЕУ ће нам дотурити црево и цуцлу, па кад почнемо да цуцламо цуцу има да будемо срећни људи…

Цуцла је за сада само инсталирана функционерима. Црево није од ЕУ већ на грбачи народа. Ево живих примера у општини Косјерић. Већ се пева у власти: “ Да нам, живи, живи НЕ РАД“… Јесте им видели како имају нежне усне? Па од цуцлања народног зноја. Лепо је живети на народној грбачи. Мислите да је њих брига што ви ломите кичму а они од тога живе не радећи ништа.

Жељко Продановић поднео оставку на место заменика председника општине. То није вест, то је само пародија човека – политичара. Шта ДСС више тражи у коалицији са СНС? Ајде друшкани напустите власт па да вас видим као опозицију. Али то се неће десити. Уједно ако би ДСС напустио власт видели би ко би први скочио из опозиције да их замени.

Нерадници на функцији попут финансијског мага Урошевића из дана у дан све су напреднији у не чињењу. Они су профи не чиниоци. Ајде да се запитамо шта они раде све ове године…

Седе, доносе некакве законе, правила и примају фине плате. Чему служе? Само себи и ничем другом. Џаболебароши!!!

Драган Тулимировић је председник Скупштине, часног парламента у просторијама СПС-а. Немају мучени ни своје просторије за одржавање седница! Председник Т(р)ули од нерада. Демагог, човек од 1000 речи са 2 можда разумне. Кадар Нове Србије. А кадрови Нове Србије су познати стручњаци за приказивање  јавности да се у нешто разумеју док им се другачије не нареди.  Лепи Љубо Митровић је профи функционер. Он је у политици манекен заменика или саветника ( јебем ли га сад ни ја не знам више како се то зове). Најсимпатичнији лик у власти. Не дира никог, не џапа се, не истиче. Прође са неким папирићем или телефоном и то је то. Човек бар не изиграва паметњаковића попут Тулимировића. Новосрбијанци су чудесна створења политике. Имали су Начелника ЗЛАтиборског округа који је на крају завршио као шефчић комуналног предузећа. Изгледа да му се сломила одскочна даска каријере па је завршио у чишћењу фекалија и осталих делатности ЕЛАН-а 😉 Ал има стални посао и то државни 😉 Некада љути противници СНС-а. Смејали се Милијану Стојанићу и спрдали док није кувар ( кухар) стигао на власт. Онда је постао њихов узор…

Сличне су се ствари дешавали и у ДСС-у. На жалост, Жељко Продановић није више онај Жељко већ неки лик из неке Вучићеве приче. Како је изгубио менторе он сам ништа не зна да одлучи. Ученик је интелигентних политичара али слабо то зна да примени у пракси. И даље јавно жалим за оним Жељком којем сам био спреман да руку дам. ДСС је трагична прича једне часне политике која се продала фекално – напредној политици.  Политичка проституција она класична.

Напредњаци су једна жалосна тема. То су људи који су били радикали. Људи који заправо немају појма шта је идеологија. То су кадрови политичког сметилишта. Урошевић финансијски савеник. Еј, зар не звучи као виц или афоризам? Милијан Стојанић, комедија и то на нивоу курсаџија. Ђокице… Е! Умал’ да заборавим. Негде летос на оним врућинама ЗУБизарета је пред неким људима поручивао ка мени некакве претње. Да га се оканим или ће свашта да буде! Наљутило се напредњачко дете на онај текст о летовању. ( ЛИНК )  Од тад не могу да спавам, преплашен сам јер ЗУБизарета може да ме остави без посла. А, да! Ја немам посао… Можда ми смести аферу. Иде то напредњацима од руке да напакују приче. Можда плати неког да ме поломе у мраку. Ал’ ја носим лампу 😉  Али, ЗУБизарета је потпуно неважна личност као политичар. Сјајан је у свом правом послу и не видим разлог што себе брука политиком која му стварно не иде од руке. Држ’ се клешта и бушилице брате и буди поново човек… Не брини, ово је само сад моје посвећено време о теби, чисто да напоменем и не заборавим твоје претње. Кад бих се плашио врабаца ја би носио праћку… 😉

Напредњачки навијачи јуче пред Скупштином...

И тако… Загорчавају ти живот, оставе те без посла, оставе те без икаквих могућности да се запослиш и још ти прете што износиш јавно незадовољство. Па мајку му стару докле бре мислите да сте нанадјебљиви? Па пуће и та ваша власт да ли сте тога свесни?

danas-je-tesko-biti-g

Сви сте одговорни за пропаст Косјерића. Функционери, одборници, чланови већа, странки. Сви сте у једном систему и тај систем пропасти функционише уз помоћ свих вас. Зато сте одговорни сви до једног! И ако Бог да, сви ћете једном одговарати пред судом правде… Пред Божијим сте већ заказали суђење, а ово земаљско ја се надам да ће и оно доћи на ред…

Skrapez
#skrapez #serbia #fujifilm #river
октобар 2015.
П У С Ч П С Н
« сеп   нов »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Категорије

Архиве

