Харач РТС-а

9 окт 2015 од Иван Стефановић

РТС претплата је поново актуелна у Србији. Као најме ко не буде плаћао претплату доће му чике које принудно наплаћују. И тако поново се овај народ плаши неким чикама. По Београду комунална полиција спроводи буквално насиље над народом сад нека и РТС уведе своју полицију да нас бије по кућама јер нећемо да плаћамо претплату.

Зашто бих ја плаћао РТС-у претплату? Не гледам их одавно као ни остале домаће канале. РТС никада не може да буде национална ТВ кућа јер се не бави Србијом као би требало. РТС прокламује искључиво једну ону победничку страну политике. Политика РТС-а је да увек буде на страни победника. Дакле, ја нисам уз победничку страну и немам шта да видим у информативним емисијама РТС-а. Ја сам дакле изопштен као грађанин Србије од информисања. Моје право гласа и мишљења не постоји у програмима РТС-а. Ја не видим глас опозиције. Ако се и појави то је тако јадно и бедно да човек просто презире РТС.

repriziramo-trinaest-

Зашто дакле да плаћам РТС претплату? Због манијакалних реприза ТВ серија? Да ли је наше право да те серије знамо напамет? Ако ћу да гледам Бољи живот по десет пута и да за то дајем паре па боље да купим на ди ви дију где би платио једном а не да месечно дајем за то 500 динара.

Зашто ми држава намеће нешто што нећу да гледам и плаћам? По ком праву неко мени намеће нешто што мене не интересује? Грађани ионако плаћају РТС као порески обвезници. Јел треба још пара за бедни програм РТС-а?

Господо из РТС-а… Ајмо поштено. Скремблујте ваш РТС. Сад је то бар лако у свету дигитализације. Па ко жели да вас гледа он ће да плаћа. Чист рачун, дуга љубав! Ако сте заиста неопходни Србији, немате чега да се плашите, народ на трафици купи код за месец дана гледања РТС-а. Ако народ неће да купује кодни број онда ви немате шта да понудите програмом. Овако хоћете на силу да узимате наше паре. Па господо приватизујте се. Погасили сте све државне медије из разлога непрофитабилности. А по чему сте ви профитабилни? Зарадите паре па правите програм какав хоћете. Ја вам паре не дам и тачка!!!

А сада да подсетимо на нашег највећег лажова званог премијер Србије гос. Аца Вучић. Рекао је пред изборе да ће укинути ТВ претплату али кад ја тамо а оно међутим…

vucic-pretplata

Какав премијер такав и РТС…

Skrapez
#skrapez #serbia #fujifilm #river
октобар 2015.
П У С Ч П С Н
« сеп   нов »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Категорије

Архиве

