Ипак падају али се још надају…

29 окт 2015 од Иван Стефановић

Писао сам прошли пут да се навелико по вароши шушкало о преласку СПС-а из опозиције у позицију. Хвала Богу то је само био чаршијски трач…

Orkestar

Драго ми је да поједини људи из те странке нису наивни и нису контрадикторни да загризу трулу јабуку. Но, политика је вазда била и биће сама по себи контрадикторна. Биће комбинација у скоријој будућности сигурно. У овом садашњем случају на сву срећу то се није десило. На жалост пуно тога није логично на политичкој сцени Србије. Рецимо један СПС у Косјерићу је по мени најјача опозиција власти али у Извршној чине ту исту власт са оном коју овде критикују. Општа конфузија је на политичкој сцени.

Безброј пута сам присуствовао седницама Скупштине и слушао критике власти од стране најлепше опозције коју логично чине жене 😉 Не знам што се лепши пол назива и слабијим када су опозиционарке опасни противници власти у Косјерићу. Живеле жене кад ми дечаци ћутимо… Што се мене тиче да сам одборник ја бих прао судове а женама би предао одборничко место. Но, шалу на страну, моје претходно писање у тексту “ Мењам став за функцију  “ имало је превентивну намеру у фазону “ за сваки случај “. Но, не бежим и од тога да кажем: “ Нисам био у праву “… И радујем се што нисам био и што је ова власт ипак остала сама са собом. Руше се као старе куће, кров им је накривљен и питање је времена кад ће да се стропоштају. СПС а ни остали неће им прискочити у помоћ.

Мени је драго што се полако концентрише једна снага опозиције која је сада невидљива али у скоријој будућности она ће се пројавити и верујем да ће бити јако симпатична. Ма колико телевизије и новине причале како је Вучић најпопуларнији, ипак то није више тако и време ће показати истину.

А што се тиче власти у Косјерићу, па господо НАЗАДЊАЦИ како сте чинили тако вам се и враћа. Дошло време да се потврде све моје критике и писања о вама. Приближили се дани када ћете морати ваше гузице да одлепите од фотеља…

ДСС једино што је урадио добру ствар је да вам се осветио онако како сте ви њима исто урадили па дошли жути. ДСС-у то неће умањити одговорност за уништавање општине Косјерић. Жалим децо али касно сте се сетили да вичете: “ пожар, пожар “. То се ради одмах а не кад све изгори 😉

Уздам се у женски лоби да ће покренути једну причу која ће пробудити неку наду ако је уопште више има…

Skrapez
#fujifilm
октобар 2015.
П У С Ч П С Н
« сеп   нов »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Категорије

Архиве

