H2O Премијер

16 нов 2015 од Иван Стефановић

Негде прочитах вест да је позван на отварање фабрике воде у Косјерићу Премијер Србије Александар Вучић. Не зна се тачно дал’ ће доћи али они се надају…

Нада се власник јер долази премијер са силним медијима ето ти рекламе. Онда се надају ови мученици на власти у Косјерићу. Већ видим како за њим клемпају ко кучићи. Мада пре ће да цвикају него да се радују његовом доласку.

H2O-voda-620x400

Искрено речено мене уопште не занима долазак човека који ме је оставио без посла и не само мене него на хиљаду мојих колега широм Србије. То што би он отворио неку фабрику са којом нема благе везе, у медијима ће испасти да ето отвара се нешто а нигде вести колико нас нема посао и неће га добити…

Толико ми се гаде политичке свите да ту воду не бих пио па да сам у пустињи и имам само њу у флаши. Нећу из ината и тачка. Нека вам пију напредњаци! Ето, бар то могу да урадим из протеста. Нећу динар да дам за ту флашицу воде само због Александра Вучића! Може ми се 😉

Када и ако дође Александар ја бих га питао нека питања. Био је у Косјерићу када му је његов Милијан Стојанић све са локалним фотељашима обећао 100 радних места за један дан. Од тих 100 радних места ни једно није остварено. Исто је био и слушао како исти господин обећава препород општине Косјерић до краја ‘ 2013.г. Наравно, слагали су, општина нам је у катастрофалној позицији. Да је среће да има новинара који би смели да га питају што његови функционери лажу? Нама грађанима ове општине је мука од напредњачких демагога и лажова. Свели смо се на ништа и опет се ти који нас уништавају клинче. Па имате ли и мало образа?

Ја се искрено надам да Вучић неће доћи јер мала је то фабрика и мали је то Косјерић. Искрено ко је луд да се експонира за нешто мало  док је општина у ВЕЛИКИМ говнима? И то због НАПРЕДЊАКА неспособних у општинској власти? Мене лично радује вест да ће та фабрика бити покренута. То је добро да се ухлебе људи. Али ту радосну вест просто квари најава доласка човека који уништава Србију. Мука ми је од таквих па сам као човек којем је Вучићева власт одузела хлеб огорчен на само помињање Вучића.

У сваком случају власнику или власницима ( појма немам ни чија је то фабрика ) желим среће ако им дође Вучић. Можда ћете добити бесплатну рекламу у дневницима али нема ништа џабе господо драга, упамтите добро шта вам велим 😉

Надам се да ће вам фабрика стварно радити и да нећете бити успешни као “ Београд на води “ …

ALEKSANDAR VUCIC

 

 

Skrapez
#fujifilm
новембар 2015.
П У С Ч П С Н
« окт   дец »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Категорије

Архиве

