Смем ли рећи како живим?

Просто више не могу да поверујем да живим у Србији која враћа нешто против чега смо се деценију борили. Поново звецкају лисице, поново се сеје страх…

Да ли смем као грађанин Србије да изразим јавно своје незадовољство да лоше живим? Да ли је то криминал? Да ли је то кршење Устава државе? Да ли смем да кажем да сам остао без посла и да сваким даном имам све мање шанси да нађем други? Да ли смем да кажем да сам грађанин трећег реда само зато што су ми све могућности да живим боље уништили гори од мене?

Да ли ће доћи интервентна полиција на мој праг само зато што живим лоше, што не крадем, што никоме не чиним зло и то јавно кажем?

Да ли сам ја човек за одузимање права и слободе ако кажем да су НАТОвци убице Србије? Па ја само цитирам Александра Вучића док је био радикал. Па он ме научио и задојио да НАТО и ЕУ не волим. Слушао сам га деценију како прича против њих и сад његова власт хапси људе који мисле као он некад…

У којој ја Србији живим?

Јел то Србија где један квази новинар на ТВ Пинку хистерично виче како ће неко да убије Премијера Србије, како ће да се деси државни удар? И гле чуда, нико тог човека не приведе а приводе тамо неке људе који ето кажу нешто што је неко говорио деценију да су НАТО зликовци и аспиде…

Да ли сам прекршио закон ако кажем да живим од данас до сутра јер собзиром да сам материјално необезбеђен не могу да планирам будућност. Ја сам непожељан јер имам своје мишљење. Немам перспективу јер су ми је сасекли ђилкоши из СНС-а, Нове Србије и ДСС-а. Да, ови овде што држе локалну власт а они не би постојали да није Александра Вучића. Живим у граду духова и ако то кажем да ли треба да очекујем лисице и привођење?

Да ли сам ја државни непријатељ ако имам своје мишљење и не припадам владајућој болументи? Каква је то сада нова демократија?

Не знам више ко сам, где живим. Као да сам заспао па ме неко пренео негде тамо у Замбији и пробудио тврдећи да сам грађанин те земље а не Србије…

Јутрос сам се осмелио па отишао до Библиотеке. Носио сам књигу до куће. Људи су ме гледали као да носим темпирану бомбу. Неки су коментарисали да сам прсо…

images

А ево и ово прочитајте па и сами закључите докле је Србија догурала…

ЛИНК

 

